Niet teveel aan geprutst..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rechttoerechtaan
Collapse
X
-
-
Re: rechttoerechtaan
mooi hoor, met een goeie titel en intro.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik aarzel te bedenken of een iets donkerder (zachter?) versie mij nog meer zou aanspreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Fingaz Bekijk berichtMooi beeld, maar toch een kleine opmerking: ofwel zet je gans het hoofd erop, ofwel snij je er deftig in.
Nu is het net per ongeluk gebeurd...
Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk berichtIk aarzel te bedenken of een iets donkerder (zachter?) versie mij nog meer zou aanspreken.
Comment
-
-
[QUOTE=Lennert;2556654]Niet teveel aan geprutst..
QUOTE]
Blijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
Over de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!
Comment
-
Akkoord:
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtOver de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtMijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk)
Niet akkoord:
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtBlijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtEen crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
Thanks voor de feedback!
Comment
-
Geen slechte plaat en komt idd zeer puur over. Ook de achtergrond vind ik wel origineel.
Ik zou haar romp iets minder belicht willen zien (aandacht wordt naar beneden, weg van gezicht, getrokken). Gezichtsuitdrukking zeer mooi, pose van de romp vind ik ook iets minder flatterend. (op te lossen door haar linkerarm wat naar achter te doen zodat je de kromming vd rug ziet)
Maar bon, 't is mijn gedacht hé
Gr,
daan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtBlijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
Over de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!
En daarna ga je plots 'moderner' worden, en zeggen 'die sproeten/...' mochten weg --> photoshop. Dat deden ze vroeger ook niet? Soms moet je ook aan je model/opdrachtgever denken, ik vraag zo ook steeds of ze er iets op tegen hebben, als dat het geval is dan verander ik er niets aan.
Over je voorgestelde crop: daar kan ik me wel in vinden hoor, al vind ik het zoals hier ook niet slecht
Comment
-
-
Mooie foto en ik vind het vooral een mooie en sensuele pose van het model.
Comment
-
Best een leuke foto... hoeft niet altijd aangepast te worden om goed te zijn.
ps: herken ik hier Donia toevallig?Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
Fuji : Fuji X10
Comment
-
Ik kan dit echt wel smaken, hoor. Compo is voor mij zeker goed, evenals het licht (iets minder op body had ook wel gekund...). Sterke uitstraling van het model ook. Nice!Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be
Comment
Comment