Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rechttoerechtaan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rechttoerechtaan

Niet teveel aan geprutst..

Re: rechttoerechtaan

deze is knap Lennert, hou ik wel van

jeannot

Comment

mooi hoor, met een goeie titel en intro.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi beeld, maar toch een kleine opmerking: ofwel zet je gans het hoofd erop, ofwel snij je er deftig in.
        Nu is het net per ongeluk gebeurd...

Greetz
        Nikon F80 te koop...
        Volledige doka-uitrusting te koop...
        http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

Ik aarzel te bedenken of een iets donkerder (zachter?) versie mij nog meer zou aanspreken.
          "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast Fingaz Bekijk bericht
            Mooi beeld, maar toch een kleine opmerking: ofwel zet je gans het hoofd erop, ofwel snij je er deftig in.
            Nu is het net per ongeluk gebeurd...
            Ofwel beslis je zelf hoe je je composities maakt

Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
            Ik aarzel te bedenken of een iets donkerder (zachter?) versie mij nog meer zou aanspreken.
            Heb ook zitten twijfelen, maar dan krijg je weer een heel andere foto..

Comment

[QUOTE=Lennert;2556654]Niet teveel aan geprutst..

QUOTE]

Blijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
              Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
              Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
              Over de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!

Comment

Akkoord:
                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk)
                Idd, ik wou dat de plaat "puur" over kwam, de navelpiercing wordt idd beter weggeshopt.

Niet akkoord:
                Blijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
                Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
                Ik maak een heel deel versies van een bepaalde 'setting'. Ik vond/vind dit écht de beste compo.

Thanks voor de feedback!

Comment

Geen slechte plaat en komt idd zeer puur over. Ook de achtergrond vind ik wel origineel.
                  Ik zou haar romp iets minder belicht willen zien (aandacht wordt naar beneden, weg van gezicht, getrokken). Gezichtsuitdrukking zeer mooi, pose van de romp vind ik ook iets minder flatterend. (op te lossen door haar linkerarm wat naar achter te doen zodat je de kromming vd rug ziet)
                  Maar bon, 't is mijn gedacht hé
                  Gr,
                  daan

Comment

Thanks!

Comment

Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
                      Hm, hier gaan we weer? Afgesneden hoofden = not done ? We're in 2010.. Ik ben er zelfs bijna voorstander van, het is niet omdat het ooit geschreven is dat 'een portret een weergave is van een persoon waar, indien in beeld, het hoofd tot helemaal bovenaan in beeld komt en niet afgesneden mag worden.

En daarna ga je plots 'moderner' worden, en zeggen 'die sproeten/...' mochten weg --> photoshop. Dat deden ze vroeger ook niet? Soms moet je ook aan je model/opdrachtgever denken, ik vraag zo ook steeds of ze er iets op tegen hebben, als dat het geval is dan verander ik er niets aan.

Over je voorgestelde crop: daar kan ik me wel in vinden hoor, al vind ik het zoals hier ook niet slecht
                      No rules. Great shots.
                      -

Comment

Mooie foto en ik vind het vooral een mooie en sensuele pose van het model.
                        I put the sexy in dyslexia

Comment

Best een leuke foto... hoeft niet altijd aangepast te worden om goed te zijn.

ps: herken ik hier Donia toevallig?
                          Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
                          Fuji : Fuji X10

Comment

Ik kan dit echt wel smaken, hoor. Compo is voor mij zeker goed, evenals het licht (iets minder op body had ook wel gekund...). Sterke uitstraling van het model ook. Nice!
                            Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                            X