Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Blijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
Over de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!
Een crop net onder de borsten en een hoofd dat er voilledig op staat met liefst nog een stukje open ruimte erboven zouden hier al een heel ander beeld van maken.
Ik maak een heel deel versies van een bepaalde 'setting'. Ik vond/vind dit écht de beste compo.
Geen slechte plaat en komt idd zeer puur over. Ook de achtergrond vind ik wel origineel.
Ik zou haar romp iets minder belicht willen zien (aandacht wordt naar beneden, weg van gezicht, getrokken). Gezichtsuitdrukking zeer mooi, pose van de romp vind ik ook iets minder flatterend. (op te lossen door haar linkerarm wat naar achter te doen zodat je de kromming vd rug ziet)
Maar bon, 't is mijn gedacht hé
Gr,
daan
Blijkbaar ook slecht gemikt ;als je zulke hap uit het hoofd snijd dan is gewoon opnamefout en niet omdat je zulke compositie "wilde".
Mijn aandacht word ook meteen afgeleid naar die glanzende "navelpiercing"die je niet wegretoucheerde (ook zo gewild waarschijnlijk), de talrijke sproeten op de arm en de crop precies door de elleboog.
Over de belichting ga ik me hier niet uitspreken,dat is ieder zijn ding!
Hm, hier gaan we weer? Afgesneden hoofden = not done ? We're in 2010.. Ik ben er zelfs bijna voorstander van, het is niet omdat het ooit geschreven is dat 'een portret een weergave is van een persoon waar, indien in beeld, het hoofd tot helemaal bovenaan in beeld komt en niet afgesneden mag worden.
En daarna ga je plots 'moderner' worden, en zeggen 'die sproeten/...' mochten weg --> photoshop. Dat deden ze vroeger ook niet? Soms moet je ook aan je model/opdrachtgever denken, ik vraag zo ook steeds of ze er iets op tegen hebben, als dat het geval is dan verander ik er niets aan.
Over je voorgestelde crop: daar kan ik me wel in vinden hoor, al vind ik het zoals hier ook niet slecht
Ik kan dit echt wel smaken, hoor. Compo is voor mij zeker goed, evenals het licht (iets minder op body had ook wel gekund...). Sterke uitstraling van het model ook. Nice!
Comment