Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fifties

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Fifties

Oorspronkelijk geplaatst door hsfotografie Bekijk bericht

f16 1/160 sec ISO100

Mijn twijfels zijn gebaseerd op volgende:

- opnamestijl van al je modellen herinnert aan 60 en 70-er periode
    - iedere opname is quasi onberispelijk, zowel op technisch gebied; op regie van model; op inhoud en expressie en bovenal op een enorme présence in deze tak van de fotografie.
    Conclusie: als jij dit allemaal kan bied ik mijn verontschuldiging aan voor mijn twijfels. Meer nog dan presenteer ik je mijn oprechte gelukwensen en bewondering voor je realisaties. Ofwel heb jij al jarenlang ondervinding, ofwel ben jij met de helm geboren om dergelijke prestaties te maken.
    Je werk herinnert mij aan befaamde Amerikaanse portrettisten à la Hibbelinck, Al Gilbert, Vargas en co.
    Proficiat en mea culpa voor mijn twijfels.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Sorry Heike,

Stel vast dat je sinds 91 actief bent en ikzelf heb in die periode alle contacten met pro's afgebroken,gezien vroegtijdig brugpensioen (onderneming in problemen).
      Spijtig dat wij mekaar niet op prof basis hebben ontmoet.
      Hoedje af voor je prestaties. Mijn twijfel is het beste bewijs van respect en bewondering die ik je kan geven.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

ik vind de foto zonder bewerking zo ongelofelijk veel beter. ik heb al eerder gezet dat ik geen fan ben van al dat gepruts, maar nu vind ik de noten in de achtergrond heel kitsherig en cliché. ik vind het jammer, want de originele foto vind ik prachtig, maar dat is een kwestie van smaak

Comment

Heel sterk Heike, zowel met als zonder BG

jeannot

Comment

JA wadde een zeer knappe plaat hoor
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Ik heb je site ook eens bezocht en inderdaad hij is prachig.
              Dit is een stijl die je jezelf hebt toebedeeld en ik kan niet anders dan je bewonderen ervoor. Je levert prachtige foto's af en de galerie waar je tentoonstelt (of zal doen) zal er heel blij mee zijn.

Groeten Nies

I love art

Comment

Ik heb je portfolio op het internet bekeken, en die is gewoonweg subliem, de mooiste die ik ook gezien heb.
                Beauty need only be a whisper
                Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Het begint me langzaamaan blauw voor ogen te zien. Heb je ook nog een andere achtergrond....?
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

Comment

Mooie foto - maar de achtergrond vind ik iets minder.
                    Heb eens je portfolio bekeken en ik moet zeggen dat er echt zeer mooi werk tussen zit
                    Meer van dat

Mvg,
                    SB
                    Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

Comment

Working...
                    X