Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Be Cool
Collapse
X
-
-
Re: Be Cool
Mooie plaat Hans.
Wat een onzin dat het pak te groot is, ligt gewoon aan de houding.Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk berichtWas nochtans "zijn" pak
Misschien dat mode in Belgie anders is dan in Nederland????
Maar wel mooi belicht!!D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk berichtNiet slecht! Alleen jammer dat pak een paar maten te groot is. Dat verpest de foto wel
Opname is mislukt zowel als portret en als eventuele mode-opname.
Dit pak wordt op foto (in zittende houding) best gedragen met slechts één knoop gesloten ofwel helemaal open.
Klassieke studiofout waarvoor in prof omstandigheden een accessorist extra gaat opletten.Zie ook inkijk in mouw en binnenzijde van kostuum.
Houding van model en belichting kunnen ook veel beter.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
-
Zeker geen verkeerde plaat.
Over het pak is al eea gezegd waarin ik overigens volg. Jasje valt niet echt fijnGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Zeker geen slechte plaat, belichting is voor mij ook goed. Al moet ik mij bij de commentaar van het pak aansluiten. (jammer) Verdienstelijk.....Greetz, Evolutionneke
Comment
-
Vind de foto best goed, hoewel ik zelf bij dit soort laat eerder had geopteerd voor een short lighting ipv een broad lighting. Maar da's ieder zijn smaak hé...
Grtz. Peter
Comment
Comment