Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooi van kleur. Twijfel alleen over rugleuning van stoel waar de jonge heer opzit.
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Daimn, strakke plaat!
die jongen deed mij direct denken aan Brad Pitt..
en zoals Bouk zegt misschien wat jammer rond de neus,
maar toch heel erg mooie!!
Mooie plaat hoor. Vooral de haarstyling vind ik super in je platen. Ziet er heel verzorgd uit.
(Zelf zou ik de muur naar benenden doorgecloond hebben. Trekt nu ff iets te veel aandacht, maar dat is mieren uiteraard en de puntjes op de i)
Mooie plaat hoor. Vooral de haarstyling vind ik super in je platen. Ziet er heel verzorgd uit.
(Zelf zou ik de muur naar benenden doorgecloond hebben. Trekt nu ff iets te veel aandacht, maar dat is mieren uiteraard en de puntjes op de i)
bedoel je waar de rode zetel zit?
Mja.. id originele foto zie je veel meer vd zetel.. daarmee dat ik er id crop ni op gelet had.
Comment