Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

She got the look !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: She got the look !

Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk bericht
    Sorry maar ik ga dit met de beste wil van de wereld geen goed portret vinden.
    De hele setting (druk kleurig doek), vlak licht, tegenlichtje in het haar en (laat ik het anders formuleren) de softe feeling van de foto maakt hem ontzettend gedateerd qua fotografie.
    Ik heb geen idee wat jouw niveau is als fotograaf (beginner of gevorderd) maar met deze foto schaal ik je eerder in groep 1 dan groep 2 in en dat zou je toch te denken moeten geven.
    Ik zou er nog een groep 3 bijplaatsen ; de categorie zogenaamde fotografen die nog maar net komen kijken en denken dat ze het allemaal al weten.. omhoog gevallen bomen .Denk dat jij in die groep thuis hoort !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
      De fotograaf om de hoek maakt ook zulke portretten. Hij is nog maar 75 jaar.
      Sorry Noël, mooi portret maar niet meer van deze eeuw.
      Je lichten staan volgens mij ook aan de grond gespijkerd. In alle foto's die je post is deze bijna hetzelfde.
      Dat je lange tenen hebt dat wist ik al maar ja, je post in showcase. Live with it.

Hans
      Vind jouw comments als "moderator" heel heel ongepast om te beginnen ..
      Ik daag jou uit om dezelfde kwaliteit portretten te leveren hier op dit forum!
      Heb jou reeks gezien die je maakte van Ginger, heel mooi model die ook kan poseren maar spijtig genoeg weer terecht gekomen bij een experimenterende amateurfotograaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
        Ik zou er nog een groep 3 bijplaatsen ; de categorie zogenaamde fotografen die nog maar net komen kijken en denken dat ze het allemaal al weten.. omhoog gevallen bomen .Denk dat jij in die groep thuis hoort !
        Lol, "zogenaamd" met een bachelors degree in de fotografie (Koninklijke academie voor beeldende kunst te Den Haag), 20 jaar ervaring als beroepsfotograaf en sinds 2008 docent aan een beroepsopleiding voor fotografie te Amsterdam, dream on dude

Comment

Heb jou reeks gezien die je maakte van Ginger, heel mooi model die ook kan poseren maar spijtig genoeg weer terecht gekomen bij een experimenterende amateurfotograaf.
          Hahaha hou nou toch op, mijn eerstejaars leerlingen maken dit nog met hun ogen dicht en als ze het doen (god verhoede) dan krijgen ze een vette onvoldoende

Comment

Mag je dan geen commentaar geven als je het zelf niet beter kan?
            Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk bericht
              Hahaha hou nou toch op, mijn eerstejaars leerlingen maken dit nog met hun ogen dicht en als ze het doen (god verhoede) dan krijgen ze een vette onvoldoende
              Dan zullen we - als we er iets willen van kennen en kunnen - maar allemaal bij u lessen komen volgen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Sja....ik kan alleen maar mijn voorgangers volgen. Na 100 foto's van Gwenny, met steeds meer hetzelfde achtergrondje en lichtopstelling, weet ik het wel
                KNIP
                Na 100-en foto's nog niet weten dat de haren niet onder een schouderband horen, tja.

Achtergrond is voor mij in orde, maar ik had wat meer boezem en arm willen zien.

Tis maar wat je standaard is he.
                Last edited by powerkiller; 11 januari 2010, 18:48.

Comment

[MOD OFF]

Allé lap ik wordt weer uitgesloten van discussie. Ik voel me gediscrimineerd.
                  Ik had trouwens geen ander antwoord van je verwacht.
                  1. Ginger was heel tevreden met de foto's. Ask her.
                  2. Ja, ik ben een experimenterende amateurfotograaf zoals 95% op dit forum. Iets mis mee?
                  3. Noël, tijd voor een cursusje "Hoe ga ik om met kritiek"

Hans

[/MOD OFF]
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

grappige reacties

hetgeen mij het hardst stoort aan dit portret is het slordige haar, voor de rest vind ik het nog wel een geslaagde foto

Comment

In en in triest die reacties hier!!!!

Comment

Ach ja Noel zal wel niet anders willen (hoewel ie pas nog aangaf het niet meer leuk te vinden)...... sedert 1998 zeggen 9,9 op de 10 fotografen (een enkeling uitgezonderd) die de beelden van Noel zien dat ie eens een andere weg in moet slaan......

weet zeker dat ie best tot anders in staat is...... DO IT DUDE !!!
                        Z900
                        Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900 Bekijk bericht
                          Ach ja Noel zal wel niet anders willen (hoewel ie pas nog aangaf het niet meer leuk te vinden)...... sedert 1998 zeggen 9,9 op de 10 fotografen (een enkeling uitgezonderd) die de beelden van Noel zien dat ie eens een andere weg in moet slaan......

weet zeker dat ie best tot anders in staat is...... DO IT DUDE !!!
                          Het gaat niet om dat er al velen hem gezegd hebben te veranderen, het gaat mij om op wat voor manier men hier met elkaar omgaat.......

Comment

Wat vind jij van de foto Moontje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Wat vind jij van de foto Moontje?
                              Ik hou persoonlijk helemaal niet van die achtergrond, maar vind het een mooi meisje en ik vind helemaal niet dat de foto overdreven is bewerkt, zoals sommigen vinden, ik heb wel ergere gezien hier op bd.
                              Ik vind het alleen erg frustrerend dat die persoon zo vreselijk aangevallen wordt, tot eigenlijk wel vernedering toe......dat doet me zeer om te zien dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan.
                              Ach misschien ben ik wel een zacht gekookt ei.....hihi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                                Ik hou persoonlijk helemaal niet van die achtergrond, maar vind het een mooi meisje en ik vind helemaal niet dat de foto overdreven is bewerkt, zoals sommigen vinden, ik heb wel ergere gezien hier op bd.
                                Ik vind het alleen erg frustrerend dat die persoon zo vreselijk aangevallen wordt, tot eigenlijk wel vernedering toe......dat doet me zeer om te zien dat mensen zo met elkaar om kunnen gaan.
                                Ach misschien ben ik wel een zacht gekookt ei.....hihi
                                Ik ken jouw niet persoonlijk, zoals de meeste op het forum.
                                Maar aanvallen. Je moet kritiek kunnen verdragen, anders word je er nooit beter op.
                                Het enige minpuntje in de foto is de haren die wat onder het bandje verstopt zitten,
                                Dit wijst op onoplettendheid. Hoe de foto gekadreerd word en bewerkt, is ieder zijn ding. Het lijkt erop dat de meeste TS zijn stijl wel kennen, en eens iets anders willen zien. Het zou pas een uitdaging zijn om een mooi meisje als dit in haar natuurlijk habitat dezelfde naturale uitstraling te geven met enkel maar het aanwezige licht en om het gemakkelijker te maken een reflectiescherm. De achtergrond mag je alleen bepalen door je standpunt.
                                Het lijkt me wel niet wijs TS af te breken en te zwaaien met een argument als "ik volg opleiding fotografie, dus ik weet het beter". Het enige nadeel aan een opleiding is dat je moet luisteren naar de leraar, en zijn visie moet volgen. Doe je dit niet, dan ben je gebuist. Maar of je hierdoor beter word, dat is me een raadsel. Je zal fotografie alleszinds anders ervaren.

Comment

Working...
                                X