Jullie kennen haar ondertussen wel ;volgende week andere modellen ...maybe ..
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
She got the look !
Collapse
X
-
-
Re: She got the look !
toch liever zonder jurk.
begrijp me niet verkeerd, bedoel gewoon croppen hoor!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Eerlijk? zij heeft wel de looks maar de foto is te oubollig, jaren tachtig voor woorden en sowieso te soft bewerkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk berichtEerlijk? zij heeft wel de looks maar de foto is te oubollig, jaren tachtig voor woorden en sowieso te soft bewerkt
anders een mooi model, wel spijtig van die haren over de linker schouder, heb de indruk dat die onder de schouderband zitten
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk berichtEerlijk? zij heeft wel de looks maar de foto is te oubollig, jaren tachtig voor woorden en sowieso te soft bewerkt
Te soft bewerkt ... dat slaat helemaal nergens op ;van te soft bewerkte opnames staan er hier momenteel voldoende op showcase.
Maak er verder geen woorden aan vuil
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
Jullie kennen haar ondertussen wel ;volgende week andere modellen ...maybe ..Groeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk berichtDe achtergrond is mannelijk hoor... en ga je die dan ook wijzigen ?
Kan best zijn dat deze verdwijnt tot volgende herfst ,achtergronden genoeg lol !
Comment
-
Mooi portrethttps://waltertalboom.be-
Medewerker RvB - belgiumdigital vzw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk berichtIeder zijne smaak , outbollig ben ik NIET mee akkoord , een GOED portret is TIJDLOOS;
Te soft bewerkt ... dat slaat helemaal nergens op ;van te soft bewerkte opnames staan er hier momenteel voldoende op showcase.
Maak er verder geen woorden aan vuil
De hele setting (druk kleurig doek), vlak licht, tegenlichtje in het haar en (laat ik het anders formuleren) de softe feeling van de foto maakt hem ontzettend gedateerd qua fotografie.
Ik heb geen idee wat jouw niveau is als fotograaf (beginner of gevorderd) maar met deze foto schaal ik je eerder in groep 1 dan groep 2 in en dat zou je toch te denken moeten geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olofwessels Bekijk berichtfotografie.
Ik heb geen idee wat jouw niveau is als fotograaf (beginner of gevorderd) maar met deze foto schaal ik je eerder in groep 1 dan groep 2 in en dat zou je toch te denken moeten geven.
On topic:
Model staat er mooi op
Achtergrond is wel niet mijn ideaal, maar dat is de ts zijn keuze.
Onderaan zou ik iets meer weglaten, euh ik bedoel croppenNikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtEn is dit belangrijk
Comment
-
[MOD OFF]
De fotograaf om de hoek maakt ook zulke portretten. Hij is nog maar 75 jaar.
Sorry Noël, mooi portret maar niet meer van deze eeuw.
Je lichten staan volgens mij ook aan de grond gespijkerd. In alle foto's die je post is deze bijna hetzelfde.
Dat je lange tenen hebt dat wist ik al maar ja, je post in showcase. Live with it.
Hans
[/MOD OFF]Last edited by CH Photography; 11 januari 2010, 18:40.Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk berichtDe fotograaf om de hoek maakt ook zulke portretten. Hij is nog maar 75 jaar.
Sorry Noël, mooi portret maar niet meer van deze eeuw.
Je lichten staan volgens mij ook aan de grond gespijkerd. In alle foto's die je post is deze bijna hetzelfde.
Dat je lange tenen hebt dat wist ik al maar ja, je post in showcase. Live with it.
Hans
Het is inderdaad een mooi portret en dat zal het altijd blijven, MAAR het is oh zo jammer dat iemand die licht kent en ziet, ofwel te koppig is om te luisteren naar goed bedoelde en opbouwende commentaren, ofwel zich te goed voelt om hier mee iets te doen. Vooral in het laatste geval is dat redelijk zielig.
Laat nou verdorie eens zien wat je kan en maak een hedendaags portret !!!
Ik ben er bijna zeker van dat jij dat ook perfect kan neerzetten, maar toon het gewoon eens.
En als je dit weer naast je neerlegt, dan denk ik dat we uitgepraat zijn
Comment
-
Sja....ik kan alleen maar mijn voorgangers volgen. Na 100 foto's van Gwenny, met steeds meer hetzelfde achtergrondje en lichtopstelling, weet ik het wel
Ik geloof ook zeker dat je een ervaren fotograaf bent, maar wat je de laatste maanden keer op keer laat zien, is steeds weer hetzelfde "kunstje" die je inmiddels geblindoekt zal kunnen uitvoeren.
De foto is echt heel erg gedateerd. Ik heb dit soort foto's van mijn moeder, gemaakt in de jaren 70 en 80. Best leuk om eens een keer te doen, maar om daar nu je standaard van te maken
Ook vind ik de kleding en de achtergrond vreselijk met elkaar vloeken, er is geen balans.
Doe mij maar van die mooie buitenopnames die je hebt gemaakt
Comment
Comment