Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zie voor mijn andere inzendingen voor de nu lopende tentoonstelling van www.fotoclublucifer.nl (tussen Kerst en Nieuw) mijn website www.pbase.com/henk1 Als je daar een berichtje achterlaat ben ik je dankbaar.
---------------------------------------------------
Deze foto doet mij denken aan de sandalenfilms van vroeger; "Quo vadis?"
In verhouding met de rest van haar aangezicht, lijkt haar voorhoofd erg droog en ruw.
Als je dat een beetje bijwerkt, wordt het voor mij een mooi portret.
Wat de huid betreft: het mag bekend zijn dat ik een voorstander ben van het tonen van een 'natuurlijke' huid, met alle respect voor degenen die er anders over denken. Bij deze shoot was overigens een visagiste actief, terwijl ik in PS ook een beetje na-gesoft heb.
Bedankt voor alle reacties (had het wel nodig... )
Henk
Ik denk dat het model geen ruwe huid heeft maar dat de belichting dit veroorzaakt.
Zoals bij een lage zon je lange schaduwen krijgt heb je hier het zelfde effekt.
Voor de rest mooie foto.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Comment