Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sarah

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sarah

Mooi sfeertje in deze plaat, ik zag wat opmerkingen over de huid voorbijkomen, met een zijlicht/strijklicht als dit ga je er niet aan ontkomen dat de huid met meer structuur weergegeven gaat worden, dat helemaal weghalen zou afbreuk doen aan de integriteit van de foto mijns inziens

Comment

Unieke opname en vooral de vierkante kadrage maakt hem sterk. Over het strijklicht is al genoeg gezegd en laat hier een natuurlijke huid overkomen.

Groeten Nies

Comment

Iedereen bedankt voor de reacties. Kijk gerust op mijn Pbase site naar mijn nieuwste foto's.
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Door de plaatsing van het licht, vrij laag heeft deze plaat wel iets.
          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Dat is raar : ik ben, denk, ik de enige die het licht niet echt super vallen vind : die 3 lichte stipjes op haar rechter wang en rond de mond... ik weet niet hoor ??
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
              Dat is raar : ik ben, denk, ik de enige die het licht niet echt super vallen vind : die 3 lichte stipjes op haar rechter wang en rond de mond... ik weet niet hoor ??
              Ik vind het licht ook niet super maar dat heeft te maken met het feit dat wij (ik) zo gewoon zijn aan de softe en volgens de standaard perfektefoto. Daarom moeten we mischien onse hersenen herconditioneren dat we terug wat normaal gaan waarnemen.
              Zoals in de modewereld, slank is niet altijd mooier
              Robby BB
              Last edited by robbydorine; 19 januari 2010, 01:10.
              Minder tijd achter de computer
              Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                Ik vind het licht ook super maar dat heeft te maken met het feit dat wij (ik) zo gewoon zijn aan de softe en volgens de standaard perfektefoto. Daarom moeten we mischien onse hersenen herconditioneren dat we terug wat normaal gaan waarnemen.
                Zoals in de modewereld, slank is niet altijd mooier
                Robby BB
                Niet te veel vleien Robby... strtaks zeggen ze nog dat we vrienden zijn...
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Lees eens terug mijn comment was een woordje (niet) vergeten. Zonder dat woord slaat mijn comment natuurlijk nergens op.
                  Maar lees ook dit comment als een positief comment, omdat het defekt van de waarneming ook bij mij ligt.
                  Robby BB
                  Minder tijd achter de computer
                  Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                  X