Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
aparte pose hoor, maar niet omdat dat ik meer zou willen zien, maar vind de donkere delen te storend donker.
tis nu net of het model over een kussen gebogen ligt.
grt,bouk.
Heb je dit expres doorgedrukt om niks te laten zien? Ik ben zelf gek op harde schaduwen maar hier loopt het straatje idd wat dood.
Voor de rest een prachtplaatje .
Ik heb er idd bewust voor gekozen om de schaduw onder haar lichaam te laten dichtlopen zodat er "niets" zichtbaar is
ten eerste omdat dit de afspraak was die ik met het model gemaakt had
ten tweede om geen discussies te moeten houden over wat men ziet of denkt te zien
Maar ik begrijp en waardeer jullie opmerking zeker wel
Greetz,
TravelToy
Begrijpelijk en dat respecteer ik , maar er zijn meer wegen die naar rome gaan. Ik vind dit niet de juiste. Hiermee bedoel ik dat de plaat er niet mooier op wordt. Dit had ook heel subtiel gekund met een geleidelijk verloop richting het kruis.
Begrijpelijk en dat respecteer ik , maar er zijn meer wegen die naar rome gaan. Ik vind dit niet de juiste. Hiermee bedoel ik dat de plaat er niet mooier op wordt. Dit had ook heel subtiel gekund met een geleidelijk verloop richting het kruis.
Het had idd mss iets geleidelijker mogen verlopen ... dat geef ik toe Weer iets geleerd dus
Ik heb er idd bewust voor gekozen om de schaduw onder haar lichaam te laten dichtlopen zodat er "niets" zichtbaar is
Hetgeen dat onzichtbaar moest blijven is sowieso niet zichtbaar, denk ik? Je zou niet meer zien dan binnenkant dij/lies.
Het rechterbovenbeen schermt het grotendeels af toch? En daar wat schaduw toevoegen was voldoende geweest denk ik..
Dus het doordrukken was niet helemaal nodig en mocht inderdaad iets subtieler.
Verder interessant en emotioneel beeld hoor, I like it.
Originele fotografie. Doet mij denken aan de film "Nell" met Jodie Foster.
Beelden moeten een bepaalde sfeer uitdrukken en doet deze foto zeker en vast.
Comment