Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zo liefff.....( UPDATE)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zo liefff.....( UPDATE)

Hier een foto van Mila, 8 weekjes oud/jong.

Hier 2 nieuwe bewerkingen, hopelijk vinden jullie ze mooi.

Last edited by moontje; 30 november 2009, 13:58.

Re: Zo liefff.....

Prachtige opname met heerlijk zacht licht. Jammer dat er rechts niet iets meer ruimte is.

Comment

niet te geloven, hoe ver sommige mensen gaan om maar een leuke opname te maken, want leuk ist zeker.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel mooi. De baby lijkt zelfs te zweven in zijn mandje
        Maar .. hoe krijgen jullie dat voor elkaar een slapende baby in zo een mand (zou met die van mij nooit gelukt zijn)
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Prachtig... Beetje in de Anne Geddes richting. Goed hoor!

Maar ben toch ook nieuwsgierig: is de baby werkelijk zo gefotografeerd, of toch een beetje digitale hulp gehad?
          Groeten, David

Comment

De slaap der onschuldigen. Teer en kwetsbaar met dit mooie zachte licht. En mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
              Heel mooi. De baby lijkt zelfs te zweven in zijn mandje
              Maar .. hoe krijgen jullie dat voor elkaar een slapende baby in zo een mand (zou met die van mij nooit gelukt zijn)
              Vantevoren even aan de borst leggen, dan slapen ze vaster.....en dan in het mandje leggen.
              Moet wel zeggen na 3 foto's was ze wakker, en is het daarna niet meer gelukt.
              De andere foto's zijn allemaal met een wakkere Mila.......zijn ook leuk, maar niet zo speciaal als deze hoor.

Comment

Dank jullie wel allemaal voor de leuke racties.
                Ik ben zelf ook heel erg trots op de foto.
                Dit is de mooiste die ik ooit van baby's gemaakt heb....( was de eerste zuigeling...dus is logisch de beste..hihihi

Comment

zeer mooi, een echte postkaart.
                  Flickr

Comment

Prachtig Hele mooie zachte foto!

Een beetje meer ruimte rechts was idd NOG mooer geweest en persoonlijk zou de achtergrond egaal maken (korrelige pixels verwijderen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                      Vantevoren even aan de borst leggen, dan slapen ze vaster.....en dan in het mandje leggen.
                      Euh.. error... dit mag je mijn jongens eens komen uitleggen

Je mag zeker fier zijn op deze foto...
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Euh.. error... dit mag je mijn jongens eens komen uitleggen

Je mag zeker fier zijn op deze foto...
                        Hihihi...lol
                        Ja ik ben ook zeker fier op deze foto.
                        Onze vrienden zijn er ook superblij mee.

Comment

Beeld van een plaatje
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Laat ik beginnen met dat ik dit een zalige plaat vind Echt toppie.

Maar waarom niet even wat meer aandacht aan de bewerking?
                            Zo'n plaat als dit mag van mij rechtstreeks naar de plek waar een boel mensen van dromen.
                            Sorry, maar dit soort plaatjes verdienen even wat meer aandacht.
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Laat ik beginnen met dat ik dit een zalige plaat vind Echt toppie.

Maar waarom niet even wat meer aandacht aan de bewerking?
                              Zo'n plaat als dit mag van mij rechtstreeks naar de plek waar een boel mensen van dromen.
                              Sorry, maar dit soort plaatjes verdienen even wat meer aandacht.
                              Tja Jorgen...ik zou graag willen, maar weet niet hoe.
                              een jaar geleden wist ik niet eens hoe een fototoestel eruit zag, laat staat photoshop....helaas weet ik hier niet veel van.
                              Enne.................die plek wil ik ook graag naar toe.Heeeeeeel graag zelfs...daar doe ik het voor ook.
                              Maar zonder een beetje hulp zal me dat niet gaan lukken.
                              Daarom plaats ik hier met de hoop wat te mogen leren van anderen.
                              Door mijn dislectie is boeken lezen geen optie.

Comment

Working...
                              X