Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heel mooi. De baby lijkt zelfs te zweven in zijn mandje
Maar .. hoe krijgen jullie dat voor elkaar een slapende baby in zo een mand (zou met die van mij nooit gelukt zijn)
Heel mooi. De baby lijkt zelfs te zweven in zijn mandje
Maar .. hoe krijgen jullie dat voor elkaar een slapende baby in zo een mand (zou met die van mij nooit gelukt zijn)
Vantevoren even aan de borst leggen, dan slapen ze vaster.....en dan in het mandje leggen.
Moet wel zeggen na 3 foto's was ze wakker, en is het daarna niet meer gelukt.
De andere foto's zijn allemaal met een wakkere Mila.......zijn ook leuk, maar niet zo speciaal als deze hoor.
Dank jullie wel allemaal voor de leuke racties.
Ik ben zelf ook heel erg trots op de foto.
Dit is de mooiste die ik ooit van baby's gemaakt heb....( was de eerste zuigeling...dus is logisch de beste..hihihi
Laat ik beginnen met dat ik dit een zalige plaat vind Echt toppie.
Maar waarom niet even wat meer aandacht aan de bewerking?
Zo'n plaat als dit mag van mij rechtstreeks naar de plek waar een boel mensen van dromen.
Sorry, maar dit soort plaatjes verdienen even wat meer aandacht.
Laat ik beginnen met dat ik dit een zalige plaat vind Echt toppie.
Maar waarom niet even wat meer aandacht aan de bewerking?
Zo'n plaat als dit mag van mij rechtstreeks naar de plek waar een boel mensen van dromen.
Sorry, maar dit soort plaatjes verdienen even wat meer aandacht.
Tja Jorgen...ik zou graag willen, maar weet niet hoe.
een jaar geleden wist ik niet eens hoe een fototoestel eruit zag, laat staat photoshop....helaas weet ik hier niet veel van.
Enne.................die plek wil ik ook graag naar toe.Heeeeeeel graag zelfs...daar doe ik het voor ook.
Maar zonder een beetje hulp zal me dat niet gaan lukken.
Daarom plaats ik hier met de hoop wat te mogen leren van anderen.
Door mijn dislectie is boeken lezen geen optie.
Comment