Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zo liefff.....( UPDATE)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zo liefff.....

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Laat ik beginnen met dat ik dit een zalige plaat vind Echt toppie.

Maar waarom niet even wat meer aandacht aan de bewerking?
    Zo'n plaat als dit mag van mij rechtstreeks naar de plek waar een boel mensen van dromen.
    Sorry, maar dit soort plaatjes verdienen even wat meer aandacht.
    Ik ga het morgen nog maals proberen......hopelijk gaat me de bewerking beter lukken....we gaan voor dat plekje......hihihi( of kan dat nu niet meer?)

Comment

gaat zelfs tot op de dag zelf, en zelf voor foto's zonder enige reactie.

echt een heel mooie foto!

ga da binnenkort ook eens proberen met mijn dochtertje.
      lijkt me een fantastische uitdaging.
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        gaat zelfs tot op de dag zelf, en zelf voor foto's zonder enige reactie.

echt een heel mooie foto!

ga da binnenkort ook eens proberen met mijn dochtertje.
        lijkt me een fantastische uitdaging.
        moet je zeker doen....is geweldig!
        Ik was echt verbaasd wat voor een mooie foto eruitkwam.
        Dit was voor mij ook de eerste keer zo'n klein proppie......
        succes...enne...laat je me het resultaat ook zien?

Comment

Hoe kan ik update bij de titel zetten?
          Alvast bedankt

Comment

Re: Zo liefff.....( UPDATE)

Dit mooie vertederende plaatje plaatje vraagt om een perfecte achtergrond, zonder vlekken, vegen en groffe pixels.
            Bij de updates vind ik de foto's nog steeds niet netjes afgewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
              Hier een foto van Mila, 8 weekjes oud/jong.

Hier 2 nieuwe bewerkingen, hopelijk vinden jullie ze mooi.

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Dit mooie vertederende plaatje plaatje vraagt om een perfecte achtergrond, zonder vlekken, vegen en groffe pixels.
              Ik leg me erbij neer Monica...ik weet weinig van photoshop.....dus zou niet weten wat ik er nog aan zou kunnen doen.Ik wou dat ik het kon.
              maare.....mochten je vingetjes kriebelen..dan mag je best eens botvieren op de foto hoor.,

Comment

het zal wel aan mijn comp. of ogen liggen, maar bij de update zie ik geen vlekken ed hoor.?

Comment

Ze zijn er echt...zelfs hele witte balkjes die er niet horen te zijn

Kijk eens op deze foto: (druk hier ctrl op de foto en via je muiswiel kun je de foto vergroten)

De randen van het mandje, daar zitten veel "vlekken", vooral links en rechts van het mandje. Aan de rechterbovenkant van de foto zit een witte balk die daar volgens mij niet hoort.
                  In PS heb je een clonestempel. Je zet het stempel op de kleur en zonder de vlekken die je door wilt clonen, drukt opa alt (zo selecteert hij dat specifieke stukje van de foto die je wilt clonen) en daarmee poets je de oneffenheden weg. Boven in beeld kun je de grootte van het cloonstempel en de sterkte instellen.
                  Niet de moed laten hangen hoor. Je kan het! En de foto's verdienen het dubbel en dwars! Succes

Comment

Ze zijn er echt...zelfs hele witte balkjes die er niet horen te zijn

Kijk eens op deze foto: (druk hier ctrl op de foto en via je muiswiel kun je de foto vergroten)

De randen van het mandje, daar zitten veel "vlekken", vooral links en rechts van het mandje. Aan de rechterbovenkant van de foto zit een witte balk die daar volgens mij niet hoort.
                    In PS heb je een clonestempel. Je zet het stempel op de kleur en zonder de vlekken die je door wilt clonen, drukt opa alt (zo selecteert hij dat specifieke stukje van de foto die je wilt clonen) en daarmee poets je de oneffenheden weg. Boven in beeld kun je de grootte van het cloonstempel en de sterkte instellen.
                    Niet de moed laten hangen hoor. Je kan het! En de foto's verdienen het dubbel en dwars! Succes
                    Dank je dank je dank je monica...ik zie het.
                    Ik zie nu ook dat ik de verkeerde witte foto heb geplaatst...ik zal de goede eens nemen, hopelijk zie je ze daar niet op.
                    Heel erg bedankt voor de uitleg, lief van je...ziek maar goed uit dat je snel weer op de been bent.

gr Daan

Comment

Dat is gek....ik zie de oneffenheden op mijn mac dus heel duidelijk, maar op mijn andere comp dus echt niet....daar is het wit ook echt wit...gek he? We gaan het gewoon opnieuw proberen...gaat me lukken hoor ik geef de moet niet op.
                      Moet vanavond naar school, dus dat wordt morgen waarschijnlijk pas.

Comment

sorry was fout berichtje

Comment

Is dat mijn nichtje?!? Milla, geboren op 19 sept, dochter van mijn broer Nicolas en zijn vrouw Cindy?
                          www.focusfotografie.be
                          www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Photo Bekijk bericht
                            Is dat mijn nichtje?!? Milla, geboren op 19 sept, dochter van mijn broer Nicolas en zijn vrouw Cindy?
                            Nee, dit is een andere Mila de ouders heten anders

Comment

Working...
                            X