Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als je heel stil bent.... (+ UPDATE)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Als je heel stil bent.... (+ UPDATE)

Wat een prachtige foto, voor mij geen discussie erover, een WAW zonder meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Het was niet mijn bedoelingen om je aan te vallen, misschien kwam ik te sterk over.
      Mij ook niet, daar zijn we het alvast 800% eens over
      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Nummer een Monica. de zomer is tenslotte voorbij, het is nat en kil, en de kleuren dienen daarin mee te gaan. bovendien zijn de kleuren van de achtergrond in je update niet fris meer.
        Mooie foto. Mooie sfeerfoto. Mooie Ella,
        groetjes, Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

beide fotos mooi maar de update oogt frisser. er zit idd een zeem in de eerste en oogt ook een tikkie te donker voor mijn smaak.
          Voor de rest heel leuke plaat en zou de paddestoel niet op gelijke hoogte willen zien. Nu zit er veel meer diepte in.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Monica,

Je hebt helemaal gelijk je neemt de foto op dat moment, in die omstandigheden. Je hebt een perfecte foto. 2e foto is mooier. Amai was ik maar zover... Chapeau voor kind en fotograaf!

Ga zo voort

Comment

Wat een leuke foto Monica...het lijkt wel een 3d beeld.
              Alleen een vraagje, heb je de foto via ps wat zachter gemaakt?
              Ik he het idee dat ik een klein beetje scherpte mis.
              Maakt de foto niet minder hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vroeg het me af.

Comment

Ik wil nu niet onbeleefd zijn he, Men zegt altijd dat je je mening moet zeggen dus hier komt hij.

Ik weet eigenlijk niet wat hier zo mooi aan is.
                Ik vind ze precies getrokken met een GSM.

De kleuren ??? Het haar, met name die staart die wazig is geeft er ook niet meteen een meerwaarde aan denk ik.
                De foto brengt het idee wel goed over (als je heel stil bent....) Dat is een plus punt

Groetjes Dimitri van de velde

Comment

Je bent niet onbeleefd, prima als je je ongezouten mening geeft
                  Alleen denk ik dat je vergeet dat deze foto in een donker bos (zonder flits of bijverlichting) is genomen en je scherptediepte bij f/2 zeer beperkt is.

Ik vraag me af hoe je zo'n foto met een mobieltje wilt nemen, I dare you

@Moontje: ik heb wat ruis verwijderd met D-fine, maar niet veel.

Comment

Update vind ik mooier , het orgineel is dus beter omdat het volgens de fotograaf de orginele kleuren weergeeft , bij de update zijn de oogjes dan weer beter .
                    Foto twee voor mij is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Ik vraag me af hoe je zo'n foto met een mobieltje wilt nemen, I dare you
                      Ooo juist ja...
                      in het vervolg je flits mee nemen

Groetjes Dimitri VdV

Comment

Bedankt voor de tip dimitri, maar zoals ik hier al aangaf: ik fotografeer buiten graag zonder toeters en bellen en doe het met wat ik heb. Voor geposeerde uitgelichte buitenfoto's van kids moet je vrees ik niet bij mij zijn Tx voor je feedback, ik waardeer het.

@ Thanks Micka!!

Comment

Working...
                        X