Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Thanks allemaal
Oogjes micka...daar is niets aan gedaan
@gNo: De Baboutertjes waren niet thuis, maar de bakouters zijn door de meiden gespot hoor!
Schattig hoe kinderen echt dingen zien, simpelweg omdat ze er heilig in geloven
Ook al vind ik de compositie en het moment heel.mooi, ik kan de afwerking minder smaken.
Ik weet dat het je handelsmerk is maar ik vind de foto te soft. Door de bewerking heb ik de indruk dat de scherpte op haar voorhoofd ligt en niet op de ogen.
Ten tweede vind ik het kader slordig gedaan. In de rechter bovenhoek zie je duidelijk enkele foutjes. Zowel links als rechts van haar staartje.
Dit mag dan tegen de andere commentaren in zijn en misschien wordt dit aanschouwd als muggenziften maar als die in Showcase staat, moet die, naar mijn eigen mening, ook degelijk afgewerkt worden.
Mooi...maar de kleuren zijn nogal 'Halloween' of was dit de bedoeling ?
En bedankt he LOL
Ik heb alleen de foto opgehelderd...de paddo heb ik geDEsatureerd omdat ik hem TE lichtgevend en fel vond. Misschien door het ophelderen?
Ehhh...ik zag na jouw voorbeeld pas wat je bedoelde...tx!
Alleen de witte lijn is beetje jammer en is ook niet consequent qua onderbreken.
Voor mensen die alleen je foto zien, lijkt het alsof het meisje Monica heet..
Had misschien ook graag de paddestoel scherp gezien.
Comment