Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nummer een Monica. de zomer is tenslotte voorbij, het is nat en kil, en de kleuren dienen daarin mee te gaan. bovendien zijn de kleuren van de achtergrond in je update niet fris meer.
Mooie foto. Mooie sfeerfoto. Mooie Ella,
groetjes, Henk
beide fotos mooi maar de update oogt frisser. er zit idd een zeem in de eerste en oogt ook een tikkie te donker voor mijn smaak.
Voor de rest heel leuke plaat en zou de paddestoel niet op gelijke hoogte willen zien. Nu zit er veel meer diepte in.
Je hebt helemaal gelijk je neemt de foto op dat moment, in die omstandigheden. Je hebt een perfecte foto. 2e foto is mooier. Amai was ik maar zover... Chapeau voor kind en fotograaf!
Wat een leuke foto Monica...het lijkt wel een 3d beeld.
Alleen een vraagje, heb je de foto via ps wat zachter gemaakt?
Ik he het idee dat ik een klein beetje scherpte mis.
Maakt de foto niet minder hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vroeg het me af.
Ik wil nu niet onbeleefd zijn he, Men zegt altijd dat je je mening moet zeggen dus hier komt hij.
Ik weet eigenlijk niet wat hier zo mooi aan is.
Ik vind ze precies getrokken met een GSM.
De kleuren ??? Het haar, met name die staart die wazig is geeft er ook niet meteen een meerwaarde aan denk ik.
De foto brengt het idee wel goed over (als je heel stil bent....) Dat is een plus punt
Je bent niet onbeleefd, prima als je je ongezouten mening geeft
Alleen denk ik dat je vergeet dat deze foto in een donker bos (zonder flits of bijverlichting) is genomen en je scherptediepte bij f/2 zeer beperkt is.
Ik vraag me af hoe je zo'n foto met een mobieltje wilt nemen, I dare you
@Moontje: ik heb wat ruis verwijderd met D-fine, maar niet veel.
Update vind ik mooier , het orgineel is dus beter omdat het volgens de fotograaf de orginele kleuren weergeeft , bij de update zijn de oogjes dan weer beter .
Foto twee voor mij is
Bedankt voor de tip dimitri, maar zoals ik hier al aangaf: ik fotografeer buiten graag zonder toeters en bellen en doe het met wat ik heb. Voor geposeerde uitgelichte buitenfoto's van kids moet je vrees ik niet bij mij zijn Tx voor je feedback, ik waardeer het.
Comment