Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Over de foto heb ik weinig te zeggen , al vind ik dat emotie ook foto is en net daar wringt het schoentje in je platen foto 1 is wat angst aangaat totaal nihil . foto 2 zijn de ogen top maar de krampachtige houding in de handen mis ik , dit word versterkt door de bewerking net over de top te trekken , t'ja laat ik het te glamoureus noemen .
foto drie zijn de handen al ietsje beter maar de ogen maken het plaatje niet af .
Je bent gewoon te lief tegen de kapper geweest deze keer , paniek is een electriciteits kortsluiting en een verafschuwd gezicht is een minics vorm die het moeilijkste is aan te geven van een regisseur .
Tip volgende keer enkele slangen en spinnen in de studio en maskerke op
Over de foto heb ik weinig te zeggen , al vind ik dat emotie ook foto is en net daar wringt het schoentje in je platen foto 1 is wat angst aangaat totaal nihil . foto 2 zijn de ogen top maar de krampachtige houding in de handen mis ik , dit word versterkt door de bewerking net over de top te trekken , t'ja laat ik het te glamoureus noemen .
foto drie zijn de handen al ietsje beter maar de ogen maken het plaatje niet af .
Je bent gewoon te lief tegen de kapper geweest deze keer , paniek is een electriciteits kortsluiting en een verafschuwd gezicht is een minics vorm die het moeilijkste is aan te geven van een regisseur .
Tip volgende keer enkele slangen en spinnen in de studio en maskerke op
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ... www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Ook ik heb vraagtekens bij geforceerde poses. Hier vooral nr 2, lijkt wel mooie compo die twee traditioneel gepositioneerde handen, maar 't is een houding die iemand nooit in het echt zou hanteren, waardoor het in mijn ogen beetje lachwekkend wordt.
Nr3 is al iets realistischer.
En toch heb ik de drang om het gezicht te zien zonder het masker.
Comment