Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 Kids

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3 Kids

Nikon - Hasselblad H4D - profoto
    www.andyvandeneynde.be

Re: 3 Kids

heel grappig, maar denk dat de laatste geshopt is, en is tevens tegen de hier geldende regels op BD.
    grt,bouk.

Foto's of filmpjes met personen onder de 18 die (gedeeltelijk) ontkleed zijn, zijn ook niet toegestaan. “Bewerkte” plaatjes vallen hier ook onder. Vraag bij twijfel aan een moderator of iets is toegestaan.
    Last edited by bouk; 27 oktober 2009, 11:26.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goed opzet om die neutraal gekleurde zetel te gebruiken in deze reeks.
      tweede foto vind ik de beste van compositie met net een stukje van de hoed, en goede gezichtsuitdrukking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heel grappig, maar denk dat de laatste geshopt is, en is tevens tegen de hier geldende regels op BD.
        grt,bouk.

Foto's of filmpjes met personen onder de 18 die (gedeeltelijk) ontkleed zijn, zijn ook niet toegestaan. “Bewerkte” plaatjes vallen hier ook onder. Vraag bij twijfel aan een moderator of iets is toegestaan.
        is dat nu echt??

Comment

tja, hij heeft gelijk hoor, bouk.
          het staat zwart op wit in de reglementen.
          benieuwd hoe consequent de mods ze gaan toepassen op deze onschuldige foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            tja, hij heeft gelijk hoor, bouk.
            het staat zwart op wit in de reglementen.
            benieuwd hoe consequent de mods ze gaan toepassen op deze onschuldige foto's.
            yep, onschuldig lijken deze mij anders ook, tevens vond ik dat ook van die van Fotodan, maar werden toch verwijderd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              grt,bouk.

Niets aan deze foto's is "geshopt". Ik gebruik enkel lightroom om een look te bepalen. Is dat tegen de regels?
              En ik denk dat "onverantwoord ontblootte minderjarige" iets anders is dan welke foto's ik hier post.
              Ik had eerder gehoopt commentaar te krijgen van andere fotograven die zich ook bezig houden met het fotograferen van mensen.
              Nikon - Hasselblad H4D - profoto
              www.andyvandeneynde.be

Comment

Rim vind ik net iets te fel.
                De kleuren...lijken me niet helemaal goed te zitten.
                Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Jammer dat je bij de 2e foto de hoed hebt afgesneden...
                  Die foto zou meer dan knallen !!!
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andyvde Bekijk bericht
                    Niets aan deze foto's is "geshopt". Ik gebruik enkel lightroom om een look te bepalen. Is dat tegen de regels?
                    nee dat is niet tegen de regels, maar dacht dat de voeten geshopt waren, omdat ze er nogal groot uit zien voor zo'n klein ventje.

[QUOTE]=En ik denk dat "onverantwoord ontblootte minderjarige" iets anders is dan welke foto's ik hier post.[QUOTE]

niemand heeft het hier over een "onverantwoord ontblootte minderjarige"
                    mijn verwijzing is slecht naar de hier geldende regels van BD, die hier duidelijk genoeg in zijn.

Ik had eerder gehoopt commentaar te krijgen van andere fotograven die zich ook bezig houden met het fotograferen van mensen.
                    ook hier in Mensen en Modellen, mogen anderen dan modellen fotografen reageren hoor, ook al heb je dat waarschijnlijk liever niet, of hoop je anders.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@andyvde: trek het je niet aan. Je post net tijdens een polemiek over enkele foto's van fotodan die verwijderd werden. Nu grijpt men jouw foto's aan om enkele regels van BD aan te klagen, of tenminste de toepassing ervan.
                      Canon Eos 450D
                      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Je opzet om een basissetting te gebruiken bij de foto van ieder kind is prima. De verhoging van ISO naaar 400 wijst erop dat je best weet om te gaan met de veranderlijke parameters.
                        Bij foto nr2 steekt het gezicht wat te veel naar voor zodat je meer vertekening krijgt en onvolledige beeldvulling van de geportreteerde.
                        Bouk heeft het wel bij het rechte eind : er is wel degelijk een overtreding van de forumregels en een stellingname van forumleiding dringt zich zeker op.

Henri
                        lidnummer: BD0435BE

Comment

Bouk heeft het wel bij het rechte eind : er is wel degelijk een overtreding van de forumregels en een stellingname van forumleiding dringt zich zeker op.
                          vind ik ook.
                          duidelijkheid a.u.b. in plaats van natte-vingerwerk.

Comment

Working...
                          X