Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel grappig, maar denk dat de laatste geshopt is, en is tevens tegen de hier geldende regels op BD.
grt,bouk.
Foto's of filmpjes met personen onder de 18 die (gedeeltelijk) ontkleed zijn, zijn ook niet toegestaan. “Bewerkte” plaatjes vallen hier ook onder. Vraag bij twijfel aan een moderator of iets is toegestaan.
Goed opzet om die neutraal gekleurde zetel te gebruiken in deze reeks.
tweede foto vind ik de beste van compositie met net een stukje van de hoed, en goede gezichtsuitdrukking.
heel grappig, maar denk dat de laatste geshopt is, en is tevens tegen de hier geldende regels op BD.
grt,bouk.
Foto's of filmpjes met personen onder de 18 die (gedeeltelijk) ontkleed zijn, zijn ook niet toegestaan. “Bewerkte” plaatjes vallen hier ook onder. Vraag bij twijfel aan een moderator of iets is toegestaan.
tja, hij heeft gelijk hoor, bouk.
het staat zwart op wit in de reglementen.
benieuwd hoe consequent de mods ze gaan toepassen op deze onschuldige foto's.
tja, hij heeft gelijk hoor, bouk.
het staat zwart op wit in de reglementen.
benieuwd hoe consequent de mods ze gaan toepassen op deze onschuldige foto's.
yep, onschuldig lijken deze mij anders ook, tevens vond ik dat ook van die van Fotodan, maar werden toch verwijderd.
grt,bouk.
Niets aan deze foto's is "geshopt". Ik gebruik enkel lightroom om een look te bepalen. Is dat tegen de regels?
En ik denk dat "onverantwoord ontblootte minderjarige" iets anders is dan welke foto's ik hier post.
Ik had eerder gehoopt commentaar te krijgen van andere fotograven die zich ook bezig houden met het fotograferen van mensen.
Niets aan deze foto's is "geshopt". Ik gebruik enkel lightroom om een look te bepalen. Is dat tegen de regels?
nee dat is niet tegen de regels, maar dacht dat de voeten geshopt waren, omdat ze er nogal groot uit zien voor zo'n klein ventje.
[QUOTE]=En ik denk dat "onverantwoord ontblootte minderjarige" iets anders is dan welke foto's ik hier post.[QUOTE]
niemand heeft het hier over een "onverantwoord ontblootte minderjarige"
mijn verwijzing is slecht naar de hier geldende regels van BD, die hier duidelijk genoeg in zijn.
Ik had eerder gehoopt commentaar te krijgen van andere fotograven die zich ook bezig houden met het fotograferen van mensen.
ook hier in Mensen en Modellen, mogen anderen dan modellen fotografen reageren hoor, ook al heb je dat waarschijnlijk liever niet, of hoop je anders.
grt,bouk.
@andyvde: trek het je niet aan. Je post net tijdens een polemiek over enkele foto's van fotodan die verwijderd werden. Nu grijpt men jouw foto's aan om enkele regels van BD aan te klagen, of tenminste de toepassing ervan.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Je opzet om een basissetting te gebruiken bij de foto van ieder kind is prima. De verhoging van ISO naaar 400 wijst erop dat je best weet om te gaan met de veranderlijke parameters.
Bij foto nr2 steekt het gezicht wat te veel naar voor zodat je meer vertekening krijgt en onvolledige beeldvulling van de geportreteerde.
Bouk heeft het wel bij het rechte eind : er is wel degelijk een overtreding van de forumregels en een stellingname van forumleiding dringt zich zeker op.
Bouk heeft het wel bij het rechte eind : er is wel degelijk een overtreding van de forumregels en een stellingname van forumleiding dringt zich zeker op.
vind ik ook.
duidelijkheid a.u.b. in plaats van natte-vingerwerk.
Comment