Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Titelloos... 18+

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Titelloos... 18+

[MOD]
    Duidelijke inbreuk op artikel 8.1 van het forumreglement
    Foto werd verwijderd.
    Last edited by James71; 27 oktober 2009, 21:27. Reden: inbreuk forumreglement 8.1
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Titelloos... 18+

De bal is definitief aan 't rollen en de forumleiding gaat wellicht slapeloze nachten te gemoet.
    Hier een zijdelings bovenaanzicht (zicht op de heuvel) van een soortgelijke verwijderde opname die een zijdelings onderaanzicht was (zicht op het dal).
    Zie ik hier nu meer of minder?
    Knappe verwezenlijking Madmax. Maar trekt zij alleen de haren uit of gaan er hier nog volgen?

Henri
    Last edited by kodachrome; 27 oktober 2009, 16:03.
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      De bal is definitief aan 't rollen en de forumleiding gaat wellicht slapeloze nachten te gemoet.
      Hier een zijdelings bovenaanzicht (zicht op de heuvel) van een soortgelijke verwijderde opname die een zijdelings onderaanzicht was (zicht op het dal).
      Zie ik hier nu meer of minder?
      Knappe verwezenlijking Madmax. Maar trekt zij alleen de haren uit of gaan er hier nog volgen?

Henri
      nja.. die discussie wil ik wel voeren hoor. Denk dat dit een zeer verantwoorde plaat is. (vond ik trouwens ook van die van Daniel, maar goed. Ik zit niet in de raad)

Vergelijkbare fotos van voren:
      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

http://forum.belgiumdigital.com/f41/...-a-255797.html
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

een heel mooie opname die (jammer genoeg) zeker problemen gaat opleveren, omdat er hier duidelijk sprake is van overtreding van art: 8.1.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Erg mooie plaat MM, moet kunnen, ook op BD !

Congrats an het Team
          MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            een heel mooie opname die (jammer genoeg) zeker problemen gaat opleveren, omdat er hier duidelijk sprake is van overtreding van art: 8.1.
            grt,bouk.
            Heb ik iets gemist dan? Is dit nieuw?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Ik heb de 2 foto's in ieder geval gezien en dan kan niemand meer afpakken.
              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
              website: http://www.hung.be
              facebook - Instagram

Comment

Proper

Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

Comment

Goeie foto.
                  'Aantreklijke' houding van het model
                  kZou het jammer vinden dat zo iets niet door de beugel kan
                  Last edited by zaipow; 27 oktober 2009, 17:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Heb ik iets gemist dan? Is dit nieuw?
                    nee niet nieuw maar het heeft even de aandacht!
                    en aangezien onderstaande geld voor deze opname, revereerde ik aan art:8.1

De vulva is het buitenste gedeelte van het vrouwelijke geslachtsorgaan.
                    en over gelachtsorganen afbeelden is BD duidelijk, of het nu Mannen of Vrouwen betreft.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Strong pic Max!

Grtz, D.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        nee niet nieuw maar het heeft even de aandacht!
                        en aangezien onderstaande geld voor deze opname, revereerde ik aan art:8.1

De vulva is het buitenste gedeelte van het vrouwelijke geslachtsorgaan.
                        en over gelachtsorganen afbeelden is BD duidelijk, of het nu Mannen of Vrouwen betreft.
                        grt,bouk.
                        Hier op de foto zie je geen deel van de vulva. Wel wat schaamhaar & de venusheuvel, wat niet meer is dan de lage onderbuik van een vrouw - dus technisch gezien geen overtreden van "8.1"

Zelf heb ik geen probleem met de foto, heb zelf al "explicietere" foto's genomen en waardeer ook bepaalde beelden die meer toonden.
                        Het is gewoon de context, de pose en bedoeling erachter die het al dan niet vulgair maakt.

De foto hier is wel meer seksueel getint dan andere beelden, door de pose en het accent op de schaamstreek.

Comment

sjieke plaat Jörgen, en knappe High heels
                          Matheus 8.1 sla ik hier over,

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hung Bekijk bericht
                            Ik heb de 2 foto's in ieder geval gezien en dan kan niemand meer afpakken.
                            2 foto's?

Strakke plaat, mooie compo
                            Zwart-wit is de juiste keuze

Gr kees
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Knappe foto... en je hebt gelijk met die vergelijkingen, als deze dan wel werden toegelaten... Waarom moeilijk doen over dit!

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                              Vergelijkbare fotos van voren:

http://forum.belgiumdigital.com/f41/...-a-255797.html
                              Ofwel doen zoals op een ander forum... Een forumgedeelte niet zichtbaar maken als je niet ingelogd bent. Daar tonen ze ook op die manier naakt en glamour.
                              www.captured.be - Party & Events Log

Comment

Working...
                              X