Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De bal is definitief aan 't rollen en de forumleiding gaat wellicht slapeloze nachten te gemoet.
Hier een zijdelings bovenaanzicht (zicht op de heuvel) van een soortgelijke verwijderde opname die een zijdelings onderaanzicht was (zicht op het dal).
Zie ik hier nu meer of minder?
Knappe verwezenlijking Madmax. Maar trekt zij alleen de haren uit of gaan er hier nog volgen?
Henri
Last edited by kodachrome; 27 oktober 2009, 16:03.
De bal is definitief aan 't rollen en de forumleiding gaat wellicht slapeloze nachten te gemoet.
Hier een zijdelings bovenaanzicht (zicht op de heuvel) van een soortgelijke verwijderde opname die een zijdelings onderaanzicht was (zicht op het dal).
Zie ik hier nu meer of minder?
Knappe verwezenlijking Madmax. Maar trekt zij alleen de haren uit of gaan er hier nog volgen?
Henri
nja.. die discussie wil ik wel voeren hoor. Denk dat dit een zeer verantwoorde plaat is. (vond ik trouwens ook van die van Daniel, maar goed. Ik zit niet in de raad)
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.
Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,......
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
nee niet nieuw maar het heeft even de aandacht!
en aangezien onderstaande geld voor deze opname, revereerde ik aan art:8.1
De vulva is het buitenste gedeelte van het vrouwelijke geslachtsorgaan.
en over gelachtsorganen afbeelden is BD duidelijk, of het nu Mannen of Vrouwen betreft.
grt,bouk.
nee niet nieuw maar het heeft even de aandacht!
en aangezien onderstaande geld voor deze opname, revereerde ik aan art:8.1
De vulva is het buitenste gedeelte van het vrouwelijke geslachtsorgaan.
en over gelachtsorganen afbeelden is BD duidelijk, of het nu Mannen of Vrouwen betreft.
grt,bouk.
Hier op de foto zie je geen deel van de vulva. Wel wat schaamhaar & de venusheuvel, wat niet meer is dan de lage onderbuik van een vrouw - dus technisch gezien geen overtreden van "8.1"
Zelf heb ik geen probleem met de foto, heb zelf al "explicietere" foto's genomen en waardeer ook bepaalde beelden die meer toonden.
Het is gewoon de context, de pose en bedoeling erachter die het al dan niet vulgair maakt.
De foto hier is wel meer seksueel getint dan andere beelden, door de pose en het accent op de schaamstreek.
Ofwel doen zoals op een ander forum... Een forumgedeelte niet zichtbaar maken als je niet ingelogd bent. Daar tonen ze ook op die manier naakt en glamour.
Comment