Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De grote verschillen in huidtinten zitten mij niet lekker, vooral het veel blekere gezicht.
Op haar linker borst ben je de details in het grijze doek kwijt.
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
De grote verschillen in huidtinten zitten mij niet lekker, vooral het veel blekere gezicht.
Op haar linker borst ben je de details in het grijze doek kwijt.
je kunt me ook gewoon vragen om een gezoomde borst hoor
Mss eens tijd voor een nieuwe monitor? Zelfs op 900 pix heb ik detail hier.
Een beetje het haar naar voren laten wapperen zou wel passend geweest zijn bij deze extreme-rugwind-pose.
Deze foto bewijst trouwens dat het \'op hoge hakken lopen\' niet voor alle vrouwen is weggelegd.
Sorry, maar deze belachelijke pose, die ik hier op het forum al een aantal maal heb mogen bewonderen vind ik het toppunt van vergezochtheid. En deze foto overtreft ze allemaal op dat vlak. Hij kan zo in fotofun :-).
Ook hier staat luid en duidelijk jouw handtekening onder, het is een duidelijke Madmax..prachtig
Ook de complimenten voor het prachtige model, ik heb geprobeert thuis zo te hangen (niet lachen Jorgen) maar dat valt nog niet mee...zo gracieus overkomen
1 klein ieniemienie piepklein dingetje en het zal wel tussen mij oren zitten: de naad op het kruis komt wat hard over...dat geeft (voor mij) een soort HEMA unterhose effekt.
klein ieniemienie piepklein dingetje en het zal wel tussen mij oren zitten
de naad op het kruis komt wat hard over...dat geeft (voor mij) een soort HEMA unterhose effekt.
@PaPaver.. heeft ze toch haar doel bereikt en ik wil menig model dit zien doen
@Monica.. Thema was minimalistisch. Dus mag ook met Hemaspul.
Neemt niet weg dat ik 10x wel en niet heb gedacht of ik dat weg zou shoppen. Heb dit namelijk al een paar keer gehoord. Maar goed. keuze is gevallen op .. laat maar zitten
Dus zit niet tussen je oren hoor
@PaPaver.. heeft ze toch haar doel bereikt en ik wil menig model dit zien doen
@Monica.. Thema was minimalistisch. Dus mag ook met Hemaspul.
Neemt niet weg dat ik 10x wel en niet heb gedacht of ik dat weg zou shoppen. Heb dit namelijk al een paar keer gehoord. Maar goed. keuze is gevallen op .. laat maar zitten
Dus zit niet tussen je oren hoor
nah, ik wil ook wel eens zo'n model dat zo plooit, de meeste breken de rug,mooie plaat Jörgen
Comment