Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In de eerste foto is het kleed aan de achterzijde (helemaal onderaan) omgeslagen.
Daarom kies ik voor de tweede, maar dan uitgesneden gelijk de eerste.
Het goudgehalte spreekt me zeker aan, maar ik zie foutjes (en het verbaast me dat ik de eerste ben die dit zie).
1e foto links naast het hoofd ter hoogte van de neus, zit een oranje vlekje in de lucht. Is dit haar?? Ik zou het weghalen. De lijn van de armen tegen de lucht op deze foto lijkt artificieel. Op de tweede foto zou ik de boot weghalen. Er zijn daar ook 'wolken'(?) die een heel raar kleurtje hebben gekregen.
Ik stem op nummer twee, en wel degelijk in de uitsnede waarin ze er nu staat. Alleen zou ik het schip op de einder wegwerken, dat past niet in de sfeer van de foto vind ik. De horizon ligt pal in het midden van de foto, maar dat stoort in dit geval niet zo erg. Een crop tussen die van foto 1 en 2 is misschien het ideaal?
Nummer één is natuurlijk ook een mooie foto, maar omdat je model zo beeldvullend in beeld is gebracht vind ik dat de omgeving nauwelijks nog meespeelt en ook die is betoverend mooi.
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Comment