Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn magische toverbal..... (+ update subtiel licht)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn magische toverbal..... (+ update subtiel licht)

Monica Monica, jij mag eens mijn kindjes trekken hoor, mooi.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Heerlijk hoor Kids zijn toch helemaal jouw ding
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

E-R-R-U-G MOOI Monica, DAT MAG GERUST MET HOOFDLETTERS! :g
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Heerlijk hoor Kids zijn toch helemaal jouw ding
          erg he? Ik had wel je hulp heel hard nodig met de belichting van modellen en ben daar nog steeds heel blij mee. Maar het echte modellenwerk zal vrees ik niet mijn ding worden, hoe mooi en knap werk ik het ook vind. Ik vind het heerlijk om hier van die mooie foto's te zien, maar mijn hart gaat echt open bij het fotograferen van onschuldige kinderkoppies. Dieren zijn ook erg leuk. Deze week moet ik twee monsters van honden op de foto zetten...2 mastiff reutjes van 90 kilo per stuk. (daar zit een heel verhaal aan vast) Eigenlijk is zoveel leuk om te doen

@Joeri en Henk: tx voor jullie mooie complimenten.

Comment

Mensen, je kunt deze bal niet laten gloeien. Wat ga je dan doen met de schaduwen ook veranderen. Bal gloeit, maar ene kant van gezicht is sterk verlicht en de andere kant in de schaduw.
            Daarom komt update voor mij onrealistisch over. Houd het voor mij maar bij de eerste foto monica.
            Het gloei effekt komt voor mij uit de verlichte handen en in dit compo is dat meer dan voldoende.
            Ik vind dit een mooie belichting uitgezonderd de schaduwzijde van het gezicht.
            Deze zijde vind ik nogal slordig belicht of niet belicht, hoe je het ook noemen wil.
            Links zou ik een klein stuje afdoen en recht de bal wat ruimte geven.
            Dit is een leuke foto, niet perfekt maar het waard om uit te werken, en daarvoor moet die bal niet gloeien
            Robby BB
            Minder tijd achter de computer
            Is meer tijd achter de camera

Comment

Hey Robbie,

Ik wilde perse geen vlakke belichting en hou zelf van deze opstelling. Alleen moet ik een reflectieschermpje aanschaffen om de donkere kant toch ietwat licht te geven. Daar heb je gelijk in.
              Het zijn ook vaak de momenten die je niet wilt verknallen door met je lampen heen en weer te zeulen...kinderen lopen en kruipen over de achtergrond heen en weer en ik probeer daar de spontane momentjes uit te halen. Het licht is dan helaas niet altijd perfect...alhoewel ik hier toch best tevreden mee ben.

Comment

Working...
              X