Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn magische toverbal..... (+ update subtiel licht)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn magische toverbal..... (+ update subtiel licht)

......geeft licht en ik zie er allemaal spannende dingen in

update 1: bol is wat lichter

Last edited by Monica; 20 oktober 2009, 22:44.

Re: Mijn magische toverbal.....

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Mijn magische toverbal geeft licht en ik zie er allemaal spannende dingen in
    Ik zie er vooral je studio-opstelling in staan

Het idee is goed maar persoonlijk vind ik het licht niet juist vallen als zou het uit de toverbal komen.
    Maar wat wel leuk is, dat is om te zien hoe jij telkens weer in die kinderen hun wereld stapt.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Prachtig gedaan Monica!

Mogen we misschien de opstelling en de settings van uw "licht".

Comment

Hele leuke compositie. Titel en ondertitel zou ik veranderen, meer in de geest van 'zou die bol ook kunnen gloeien?'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
          Hele leuke compositie. Titel en ondertitel zou ik veranderen, meer in de geest van 'zou die bol ook kunnen gloeien?'
          zelfde idee hier.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

mooi gedaan hoor, licht bevalt me, enkel spijtig dat de magische toverbal niet wat meer magie uitstraalt
            Mvg
            Ronny
            gewoon een canonneke

Comment

Heerlijk beeld,I like it.Alsof ze zelf gelooft dat er elk moment iets kan gaan gebeuren met die bal.
              "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Re: Mijn magische toverbal..... (+ update tjernobyl effect)

Er gebeurt ook iets met deze bal mensen.....het is een enorme stuiterbal, waar allerlei gekleurde lichtjes uitkomen als je er mee gestuiterd hebt. Vandaar de fascinatie in haar ogen....ze gelooft echt dat het een glazen bol is.
                Ik wilde het subtiel houden...als je goed naar haar handjes kijkt zie je dat de bal heel zacht licht geeft.

Maar okay, klant is koning, dus bij deze een versie2: subtiel verlichte bal
                Last edited by Monica; 20 oktober 2009, 22:45.

Comment

zeer mooie de update Monica

grtjs

JK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                    Ik zie er vooral je studio-opstelling in staan

Het idee is goed maar persoonlijk vind ik het licht niet juist vallen als zou het uit de toverbal komen.
                    Maar wat wel leuk is, dat is om te zien hoe jij telkens weer in die kinderen hun wereld stapt.
                    lol, mijn softboxje idd.
                    Maar de lichtjes in de bal zijn ook daadwerkelijke lichtjes.
                    Hmm...je hebt wel een punt wat het licht betreft, die moet nog meer frontaal zijn , wil ik dat effekt nabootsen. Kheb morgen weer wat te doen

Je laatste opmerking is een groot compliment voor me....dat is precies wat ik probeer te doen. Ik geef de kids ook geen instructies, maar laat ze gewoon spelen of dansen op het grote doek. Het leuke is dat ze vaak vergeten dat ze in mijn "studiootje" staan.

tx voor de feedback allemaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      zeer mooie de update Monica

grtjs

JK
                      Dan moet je je scherm nog eens calibreren gNootje, ik krijg allemaal van die gekke witte ringen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederik10en Bekijk bericht
                        Prachtig gedaan Monica!

Mogen we misschien de opstelling en de settings van uw "licht".
                        Eigenlijk was ik wat aan het experimenteren met mijn lampjes (lees: pielen)

Nina staat ongeveer 2 meter van de witte achtergrond af.
                        Zo'n meter achter haar heb ik een softbox geplaatst (van 200 Watt) op half vermogen en 1,5 meter links voor staat een flitslamp (200 Watt) met shoot-thru pluutje, op 3/4 vermogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Dan moet je je scherm nog eens calibreren gNootje, ik krijg allemaal van die gekke witte ringen
                          Hoe?ben jezelf dan niet tevreden van je update??

grtjs

JK
                          Last edited by gNo; 23 oktober 2009, 03:49.

Comment

Ik ben niet zo wild van de ringen die ik altijd krijg als ik delen van de foto verhelder in CS4. Het licht-effect vind ik wel grappig, alhoewel ik meer van subtiel houd
                            Ik vind zelf versie 2 de mooiste...de bal wat lichter, maar nog wel zacht van licht.
                            Last edited by Monica; 20 oktober 2009, 21:35.

Comment

Re: Mijn magische toverbal..... (+ update subtiel en tjernobyl effect)

Versie 2 vind ik ook erg knap. Ik "geloof" het ook echt: je model overtuigt.
                              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                              X