Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mijn magische toverbal geeft licht en ik zie er allemaal spannende dingen in
Ik zie er vooral je studio-opstelling in staan
Het idee is goed maar persoonlijk vind ik het licht niet juist vallen als zou het uit de toverbal komen.
Maar wat wel leuk is, dat is om te zien hoe jij telkens weer in die kinderen hun wereld stapt.
Er gebeurt ook iets met deze bal mensen.....het is een enorme stuiterbal, waar allerlei gekleurde lichtjes uitkomen als je er mee gestuiterd hebt. Vandaar de fascinatie in haar ogen....ze gelooft echt dat het een glazen bol is.
Ik wilde het subtiel houden...als je goed naar haar handjes kijkt zie je dat de bal heel zacht licht geeft.
Maar okay, klant is koning, dus bij deze een versie2: subtiel verlichte bal
Het idee is goed maar persoonlijk vind ik het licht niet juist vallen als zou het uit de toverbal komen.
Maar wat wel leuk is, dat is om te zien hoe jij telkens weer in die kinderen hun wereld stapt.
lol, mijn softboxje idd.
Maar de lichtjes in de bal zijn ook daadwerkelijke lichtjes.
Hmm...je hebt wel een punt wat het licht betreft, die moet nog meer frontaal zijn , wil ik dat effekt nabootsen. Kheb morgen weer wat te doen
Je laatste opmerking is een groot compliment voor me....dat is precies wat ik probeer te doen. Ik geef de kids ook geen instructies, maar laat ze gewoon spelen of dansen op het grote doek. Het leuke is dat ze vaak vergeten dat ze in mijn "studiootje" staan.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederik10enBekijk bericht
Prachtig gedaan Monica!
Mogen we misschien de opstelling en de settings van uw "licht".
Eigenlijk was ik wat aan het experimenteren met mijn lampjes (lees: pielen)
Nina staat ongeveer 2 meter van de witte achtergrond af.
Zo'n meter achter haar heb ik een softbox geplaatst (van 200 Watt) op half vermogen en 1,5 meter links voor staat een flitslamp (200 Watt) met shoot-thru pluutje, op 3/4 vermogen.
Ik ben niet zo wild van de ringen die ik altijd krijg als ik delen van de foto verhelder in CS4. Het licht-effect vind ik wel grappig, alhoewel ik meer van subtiel houd
Ik vind zelf versie 2 de mooiste...de bal wat lichter, maar nog wel zacht van licht.
Comment