Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Ik vind de hals, zelfs in de update, niet mooi overkomen. Redelijk vlekkerig en raar van kleur.
Haalt het niveau van de hele plaat naar beneden.
Hans
de huid van het model is nu eenmaal zo, dus heb ik dat zo gelaten.
nobody's perfect en maak je dan weer gebruik van teveel PS is het ook niet goed.
dus afgebleven
Mvg
Ronny
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driverBekijk bericht
de huid van het model is nu eenmaal zo, dus heb ik dat zo gelaten.
nobody's perfect en maak je dan weer gebruik van teveel PS is het ook niet goed.
dus afgebleven
Mvg
Ronny
Geef je volledig gelijk wat teveel PS betreft.
In dit geval echter is het verschil tussen het voorhoofd en de hals een beetje te groot. (mijn gedacht natuurlijk)
Mooi model hoor, wat een ogen
Dat je het model niet met PS hebt plat bewerkt vind ik top. Wat hier wringt is de flinke make up op het gezicht, terwijl de hals niet is opgemaakt. (of in veel mindere mate) Beetje minder foundation en poeder en vooral rouge op het gezicht, maar wel wat meer op de hals en ik denk dat het wat meer in evenwicht is
Comment