Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
mooie pose en belicht
maar die oerlijke beenwarmers halen alle elegantie uit de benen weg (imho)
niet alleen de beenwarmers hier. Vind de styling niet fraai... althans.. niet in deze combi. Afzonderlijk is het allemaal leuk spul.. maar zelf heb ik een hekel aan pushups. (voor fotografie onder kledij).. nja.. bla bla..
Ik was overlaatst nog aan het denken "hoe gek zou het zijn als ik hier iemand tegenkom die ik ken"... bij deze dus, heel gek nu ja, kennen, zus van een oude schoolkameraad.
Dat geheel ter zijde, nu over de foto. Mooi gedaan, goed scherp, en over kledingkeuze, g'oh, da's persoonlijke smaak he (het is niet de mijne, maar ik zal een oogje toeknijpen).
Hobbyfotograaf
Canon EOS 1000D met een hoop toeters, bellen en glas
Technisch goede foto.
Je lady was meer sexy geweest zonder dat zwart rond haar benen en zonder dat afgezakt goedkoop ogende pulletje en die fronsne rond haar linker pols/hand.
Je lady was meer sexy geweest zonder dat zwart rond haar benen en zonder dat afgezakt goedkoop ogende pulletje en die fronsne rond haar linker pols/hand.
Comment