Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het lijkt wel een foto collage; de achtergrond, de takken en het model. Kan me Bouk's reactie dan ook voorstellen.
De achtergrond, de muur, vind ik in vergelijk met de rest van de foto wel erg blauw van kleur; ik zou 'm wat warmer voorgesteld hebben. De scherpte is ook erg tegen het overscherpen aan, maar wellicht door het verkleinen?
Desalniettemin vind ik het een gave foto. Prachtig.
Altijd die schreeuwende "klik op mij - klik op mij!" leestekens in die titels bij fotodan
Ivm foto: mooi, zeker qua pose/blik.
Maar de achtergrond niet. Nu beetje storend en verwarrend. Ofwel kies je een onopvallende achtergrond of maak je hem onopvallend door groot diafragma/afstand.
Ofwel maak je hem goed scherp en deel van het beeld. Vind het nu persoonlijk geen één van de twee en ergens tussenin.
Hoezo "great walls"? ik zie nauwelijks walls vanwege die madam die er voor staat. Had je die niet even weg kunnen sturen ?
Trouwens, gelukstreffer natuurlijk, maar wel een verd.... mooie madam en nog een behoorlijk goeie foto ook. Volgende keer misschien eens proberen om madammen te fotograferen in plaats van muren. Gaat je duidelijk veel beter af
Groeten, Bert
Last edited by berto; 19 oktober 2009, 19:06.
Reden: type foutje
Altijd die schreeuwende "klik op mij - klik op mij!" leestekens in die titels bij fotodan
Absoluut niet Caleido,...gewoon wat persoonlijke kreativitijd,...maar misschien weet je niet eens wat dit woord betekend ?
Maar de achtergrond niet. Nu beetje storend en verwarrend. Ofwel kies je een onopvallende achtergrond of maak je hem onopvallend door groot diafragma/afstand.
Voor de zoveelste maal weer compleet naast de (technische) kwestie Caleido : ik heb hier diaf F 3,2 gebruikt, op 85 mm geshoot, en de achtergrond staat ongeveer 40 meter achter het model...
Ik kan natuurlijk ook steeds (heel gewoon en eenvoudig!) modellen in mijn studio shooten tegen een witte achtergrond, zo stoord er je niets ,
ja eigenlijk, waarom doe ik nog de moeite van op lokatie te gaan shooten
Voor de zoveelste maal weer compleet naast de (technische) kwestie Caleido : ik heb hier diaf F 3,2 gebruikt, op 85 mm geshoot, en de achtergrond staat ongeveer 40 meter achter het model...
Ik kan natuurlijk ook steeds (heel gewoon en eenvoudig!) modellen in mijn studio shooten tegen een witte achtergrond, zo stoord er je niets ,
ja eigenlijk, waarom doe ik nog de moeite van op lokatie te gaan shooten
Mij stoort de achtergrond. Je moet daar zo geen lange dwaze in slachtofferrol draaiende uitleg aan geven of weer op de man gaan spelen. Zoals ik ook al veel moeten zeggen heb, probeer eens te leven met een mening van een ander, ipv direct met scherp terug te schieten elke keer.
Comment