Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Too young.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Too young.

Re: Too young.

heerlijk, maar croppen tot net boven dat kettinkje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      heerlijk, maar croppen tot net boven dat kettinkje.
      grt,bouk.
      Ik had het kunnen weten hé, dat er wel iemand ging over vallen over dat blinkende kettinkje ;-).

Mij was het tijdens het bewerken ook al opgevallen, maar het inkleuren of wegclonen leek me iets te drastisch en de foto croppen wou ik ook niet want dan krijg je zo\'n raar formaat.
      Dus heb ik uiteindelijk maar foert gezegd en de foto gepost met kettinkje en al.
      Tracht er gewoon niet op te letten zou ik zeggen :-).

Comment

Prachtig !! Wat een ogen zeg ....
        Canon EOS 300D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brigje Bekijk bericht
          Prachtig !! Wat een ogen zeg ....
          Bedankt, maar eigenlijk zijn die ogen niets meer dan een heel simpel photoshop truukje. De foto is gewoon omgezet naar een heel hard contrastrijk zwart-wit, met uitzondering van de irissen en een groot deel van het gezicht. Die delen zijn gewoon gedesatureerd. Heel simpel en toch doet het de ogen er uitspringen en geeft het de huid een zachte en tere indruk.

Comment

Zit hier toevallig op een klein scherm te zien, waardoor ik moest scrollen.
            En vond het jammer dat er nog een groot stuk foto kwam onder het gezicht.

Zo'n blik vraagt om een krappe compositie.

Comment

Ik vind het alvast een heel mooie en sprekende foto
              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Zit hier toevallig op een klein scherm te zien, waardoor ik moest scrollen.
                En vond het jammer dat er nog een groot stuk foto kwam onder het gezicht.

Zo\'n blik vraagt om een krappe compositie.
                Ik denk dat ik je gelijk moet geven. Een vierkante crop, met zelfs misschien nog een stukje van de bovenkant er af, zou inderdaad beter passen bij deze foto. Ik was gisteren misschien wel een beetje te gehaast om deze foto te bewerken en te posten.

Allen bedankt in elk geval voor de comments :-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaPaver Bekijk bericht
                  Bedankt, maar eigenlijk zijn die ogen niets meer dan een heel simpel photoshop truukje. De foto is gewoon omgezet naar een heel hard contrastrijk zwart-wit, met uitzondering van de irissen en een groot deel van het gezicht. Die delen zijn gewoon gedesatureerd. Heel simpel en toch doet het de ogen er uitspringen en geeft het de huid een zachte en tere indruk.
                  Zo zie je maar weer Ik ga je truuk in mijn notitieboekje schrijven, bedankt voor de toelichting !
                  Canon EOS 300D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaPaver Bekijk bericht
                    Ik denk dat ik je gelijk moet geven. Een vierkante crop, met zelfs misschien nog een stukje van de bovenkant er af, zou inderdaad beter passen bij deze foto. Ik was gisteren misschien wel een beetje te gehaast om deze foto te bewerken en te posten.
                    je spreekt jezelf wel tegen nu!
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mij stoort het kettinkje niet echt maar denk wel dat een vierkante crop het beeld nog zou versterken.Mooie omzetting.
                      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Heel erg mooi. Ik vind de zwartwit omzetting helemaal prachtig. Zoals je zegt; de ogen komen zo mooi uit.
                        En als je geod kijkt - zie je dat de fotograaf niets meer dan een zelfportret heeft gemaakt; de reflectie in de ogen
                        hihi

meer over mijn fotografie is te vinden op
                        http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          je spreekt jezelf wel tegen nu!
                          grt,bouk.
                          Dat een mens soms ook wel eens kan veranderen van gedacht behoort hier blijkbaar niet tot de mogelijkheden ;-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                            Heel erg mooi. Ik vind de zwartwit omzetting helemaal prachtig. Zoals je zegt; de ogen komen zo mooi uit.
                            En als je geod kijkt - zie je dat de fotograaf niets meer dan een zelfportret heeft gemaakt; de reflectie in de ogen
                            hihi

Bedankt, ik sta er inderdaad ook op.
                            De foto is genomen in de luchthaven van Charleroi (Ryanair). En je kan ook mooi de ramen van de wachtruimte (van de check-in) in haar ogen herkennen :-).

(Ik zou eens moeten zien op een crop of er ook vliegtuigen op te herkennen zijn, lol).

Comment

Supermooi portret
                              Zoals reeds aangehaald zou een vierkante crop nog sterker zijn

Comment

Working...
                              X