Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Daan

[/IMG]

lekker dwars en eigenwijs.

Re: Daan

Prachtige foto vind ik dit !
    Hij kijkt om op te eten, zoals wij dat zeggen...
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Mooi portet, de jongen staat er zeer goed op, maar de PS afwerking van de achtergrond is niet echt geslaagd.

Comment

Knap Rechts een stuk er af, dan
        Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Amai die spring eruit
          My site : http://www.photografie.be

Comment

Hele mooie opname.Bij de bewerking kunnen echter wel opmerkingen geplaatst worden. Ik mis het echte wit en het echte zwart. Daarnaast is het vrijmaken van de achtergrond niet geheel gelukt. Blijft: een mooie opname.

Comment

Wat een prachtig jongetje en wat een mooi moment!
              (sorry Peter ) Ik weet dat er een bepaalde regel is wat betreft zw-w omzettingen, maar ik mis in dit soort foto's de echte zwart en wit tinten helemaal niet. Al die tinten grijs maken de foto zacht
              Het enige wat ik helaas niet zo mooi vind aan de foto is het grijze laagje om de jongen heen en de wazige overgang met de witte achtergrond. Komt dat door de zw-w omzetting of heb je de achtergrond achteraf "gewit"?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                (sorry Peter ) Ik weet dat er een bepaalde regel is wat betreft zw-w omzettingen, maar ik mis in dit soort foto's de echte zwart en wit tinten helemaal niet. Al die tinten grijs maken de foto zacht
                Volgens mij zie jij normaal contrast en lokaal contrast als een geheel. Dat is het echter niet.
                - Een normaal contrast omvat puur zwart en wit (hoe klein die plekken ook zijn) met een reeks tussentinten.
                - Met lokaal contrast (clarity) kun je een foto zichtbaar zachter maken (door gebruik van negatieve waarden). Dat zachter maken gebeurt vaak bij portretfoto's om de huid wat zachter te maken (het verdoezelen van details).

Comment

Hey Tilly, een zeer mooi beeld breng je hier , en meer dan HoF waardig

grtjs

jk

Comment

wel mooi, maar net effe tè soft voor mij.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind het softe wel passen bij dit heerlijke portret hoor.Het photoshopgedeelte is al eerder aangehaald maar het blijft een heel mooi beeld.
                      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Working...
                      X