Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zilla, maar dan anders

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zilla, maar dan anders

Model: Zilla
    Visagie: in your face
    Knopjes: ikke

Ik ben helemaal supertrots met de foto's, maar kan mij voorstellen dat er vele puntjes zijn om nog aan te werken, vooral de nabwerking. Aldoende leert men
    Het moge duidelijk zijn dat dit foto's zijn die ik heb gemaakt tijdens een workshop bij Jorgen.
    Het was in het begin doodeng, vooral om het model te sturen.
    Mijn diepe respekt voor ons model Zilla, die ruim 6 uur voor ons heeft geposeerd. Een lieve mooie gezellige meid! Een toppertje!

Oke....shoot:
    Last edited by Monica; 8 september 2009, 09:50.

Re: Mijn eerste resultaten van een echte shoot!!!! Weeeee

Ik vind 'm mooier als die van MadMax. Die heeft aan jouw blur gezeten.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Nope, madmax blurt niet. Dat heb ik met eigen ogen mogen aanschouwen
      Hij heeft wel allerlei filtertjes zelf ontwikkelt...maar daar waag ik mij nog lang niet aan.

Maar aub probeer aub niet te vergelijken, ookal is dat lastig met meerdere foto's van dit model. Geef mij wat feedback over mijn foto, tx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Ik vind 'm mooier als die van MadMax. Die heeft aan jouw blur gezeten.
        hoegenaamd moet ik jos hier bijtreden, hij is stukken beter dan die van maxke

grtjs

jeannot

Comment

Re: Zilla, maar dan anders (workshop Madmax)

hier volg ik
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

Persoonlijk vind ik het niet zo'n superfoto.
            Ik vind haar houding te geforceerd en het ziet er ongemakkelijk uit. De belichting vind ik tussen wal en schip vallen... Niet contrastrijk (genoeg) maar ook niet geblurred.
            Over de ogen kun je discussiëren.
            Gesloten ogen impliceren voor mij "rust", "mediterend", "onstpannend", "overpeinzend"... maar de houding spreekt dat tegen.

Mocht ze haar rechterhand op de grond gezet hebben, en haar hoofd ietske naar achteren zou je, denk ik, een heel andere foto hebben.
            Soit, is maar mijn mening, he?
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Je bent met recht en reden trots hoor: knap werk.
              Licht is echt heel mooi!
              Op de pose van het model misschien toch wat kritiek: door haar rechterarm op haar knie te brengen scherm je een groot deel van haar lichaam af van de camera. En dan hier ook de kuit die wat zwaar aanvoelt (op foto )
              Nabewerking vind ik zeker ok (meer dan ok eigenlijk )

Lijkt me nuttig, zo'n workshop!
              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

IS er een vrouwelijk MAdmax in gewording?
                Als je met de hond slaapt krijg je zijn vlooien zeggen ze hier..
                Knappe opname meer wil ik er niet over kwijt...
                Off topic..
                Landschappen zijn ook mooi hoor...
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Je topic titel klopt niet helemaal...had iets moeten zijn van "Zilla maar dan beter"...

Prachtplaat.
                  | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
                  | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                    Off topic..
                    Landschappen zijn ook mooi hoor...
                    Landschappen, dieren, kids, mensen.... alles is mooi.
                    Ik ben bij Jorgen in de leer gegaan voor zijn studiobelichting...die vind ik prachtig en uniek. Het is onvoorstelbaar wat je met 1 lamp kunt doen. We hebben zelfs zonder flits geschoten. Die kennis had ik hard nodig om bv kinderen mooi te kunnen belichten in de studio, want dat is toch waar mijn hart ligt...kinderen in alle soorten en maten. Deze dag was voor mij zeer waardevol, super leerzaam.
                    Ook was het eens goed om te zien wat zo'n shoot inhoudt voor een model. Dat is wel een vak apart en ik heb er zeer veel bewondering voor gekregen.

Nogmaals, vergelijk mijn foto niet met die van madmax, want de basis van de foto is hetzelfde, enkel de bewerking is anders. (de mijne is safe )
                    Daarnaast hebben de mensen gelijk over de pose. Ik heb hier het model aangestuurd en zie achteraf, dat leunen naar achteren meer ontspannen overkomt. Toch is er iets wat me aantrekt aan deze foto.

Tx voor de feedback!

De nabewerking...is die goed? (niks geblurd, alleen wat vlekjes weg gewerkt hier en daar en met de curve gestoeid) Of zijn er nog punten waar ik op moet letten?

Comment

Re: Zilla, maar dan anders

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het een heel mooie plaat vindt. Uiteraard is het vanaf de andere kant altijd makkelijk 'zeuren' over dit is niet goed of dat, maar tijdens een WS heb je hooguit maar 5 platen de tijd om zo'n pose neer te zetten terwijl je tijdens een echte shoot soms een uur aan 1 houding besteedt. Hier dus ook een compliment voor Zilla die echt super haar best deed.

Dit is uiteraard geen excuus voor platen in SC, want er liggen hier genoeg hongerige wolven klaar om de poten onder je stoel vandaan te zagen

Vind het wel leuk voor je dat iedereen hem beter vind dan die van mij. En zo hoort het ook. Heb ik je tenminste nog iets mee kunnen geven hehehe

ps.. je hebt het D&B trouwens snel onder de knie zie ik. Vooral op haar buik had ik zelf het eea te doen. Heb je heel netjes gedaan
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Ik heb zitten twijfelen of ik iets aan de buik moest veranderen, omdat ik plooitjes en bobbeltjes niet storend vind. Zilla is gewoon al een prachtige vrouw.
                        Maar om te oefenen met CS4 en omdat het toch om een bepaalde styling ging, heb ik het gedaan. Het viel me achteraf gezien nog wel mee. Maar jij hebt meer details (schaduwen ribben etc) dat kreeg ik niet voor elkaar. Heel erg bedankt voor je compliment

Ik heb super veel van je geleerd en heb enorm genoten. Van je hele team trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cameljack Bekijk bericht
                          Op de pose van het model misschien toch wat kritiek: door haar rechterarm op haar knie te brengen scherm je een groot deel van haar lichaam af van de camera.
                          eerste wat mij ook op viel.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dank voor jullie reakties!

Sja, of door deze houding het grootste deel van haar lichaam afgeschermd wordt, daar kun je over discussieren. Geen boobs te zien inderdaad...wellicht voor sommigen spijtig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Dank voor jullie reakties!
                              Geen boobs te zien inderdaad...wellicht voor sommigen spijtig
                              Daar heb ik een vriendin voor hoor...
                              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Working...
                              X