Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A Gods gift part 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: A Gods gift part 2

aan PSG die meisjes zijn pro modellen dus met andere woorden die zijn kwasie perfect een supergave huid verzorge nagels enz , de huidbewerking zelf komt geen softing meer aan te pas .heb onlangs kompleet nieuwe technieken gaan aanleren ivm skin retouch enz
    die technieken maken nu wat jullie zien en wenst er iemand high res images der van te zien kunnen jullie zelf gaan oordelen op men site volgende week naar de kwaliteit van de beelden en zelf ook vaststellen dat hier geen enkel vorm van blurren of wat dan ook nog aan te pas komt , voor mij hebben de modellen gegeven wat ik van hun verwachte het is comercieel het moet aanslagen iets los maken en blijkbaar doen ze dat ook dus is dat voor mij gelukt
    grtz

Hey Monica nee airbrush komt hier ook ni aan bod de mensen vanwie we deze loft gebuikt hebben zouden nie kunnen lachen als er op hunne witte zetel make up sporen zouden zijn
    alle tonen in beeld zijn grotendeels al bepaald door de belichting die dag zelf en ja derna worden ze ge fine tuned in CS zoals eender welk ander beeld

Comment

Sommige noemen het te soft, maar deze plaat is perfect in balance en soms hoort het gewoon bij een bepaalde sfeer. De manier van bewerking is hier zeer goed gekozen, althans dat is mijn mening. Ben helemaal weg van dit werk.
      | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
      | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Off topic commentaren werden verwijderd

Hans[Mod]
        Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

ik had liever wat meer licht op het gezicht van de linkse dame gezien. Vind het nu beetje te donker.
          Compositie en houding modellen vind ik mooi. De huid heeft naar mijn smaak een rare kleur.

ik ga deel 1 ook eens zoeken, ben een tijdje niet meer op de site geweest
          Een amateur maakt zich druk om scherpte
          een professioneel maakt zich druk in de verkoop
          een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Ik vind ze goed Toning is mooi en highlights zijn weer high
            Kan dit alleen maar beamen, van mij part mag part 3 ook komen

grtz
            Luc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
              zelf ook vaststellen dat hier geen enkel vorm van blurren of wat dan ook nog aan te pas komt
              Hoi Jim,
              Hier opnieuw vind ik dat de techniek er niets toe doet, maar dat de uitstraling telt.
              Of je nu blur, dodgen & burnen, negative clarity, degrundging, bakken makeup of whatever gebruikt hebt, doet er niet toe IMHO.
              De sfeer, balans en de "menselijkheid" is er voor mij uit. In die zin vind ik het jammer dat je van deze stijl uw stijl begint te maken, terwijl je al heel wat mooier hebt gebracht.
              Blijkbaar is het vooral een commerciële insteek die je hier volgt.
              Last edited by PSG; 1 oktober 2009, 13:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                Hoi Jim,
                Hier opnieuw vind ik dat de techniek er niets toe doet, maar dat de uitstraling telt.
                Of je nu blur, dodgen & burnen, negative clarity, degrunding, bakken makeup of whatever gebruikt hebt, doet er niet toe IMHO.
                De sfeer, balans en de "menselijkheid" is er voor mij uit. In die zin vind ik het jammer dat je van deze stijl uw stijl begint te maken, terwijl je al heel wat mooier hebt gebracht.
                Blijkbaar is het vooral een commerciële insteek die je hier volgt.
                ik denk als we allemaal zouden shoppen zoals wij met zijn allen het liever wilden zien, dat er geen eigen stijl meer overblijft.
                Dit werk is herkenbaar en dat is wat een fotograaf nodig heeft vind ik. Over de mate waarin en waarop is een heel andere discussie.

Technisch gewoon heel knap. En grappig dat men (ik dus) valt over te veel rood of geel in de huid en hier de armen of gezichten soms compleet grijs zijn. Maar het past bij het beeld, bij de poses, bij de blikken van de modellen en schiet zijn doel hier niet voorbij vind ik. Wel bij die HOFplaat van laastst. Daar vond ik het zelf te. Maar goed. het zijn en blijven persoonlijke meningen.

Dit is geen catalogus werk in mijn ogen maar mooi editorialwerk. En al was de huid groen zou ik het dan nog mooi vinden hahaha.
                In dit soort platen is het 'leven' van een model totaal niet meer belangrijk. De uitstraling telt. En die is super erotisch/sensueel.
                Zou je een plaat van mij (dayight beauty) zo shoppen ben ik het volkomen eens. Daar hoort leven in te zitten.

Ik ben blij met zoveel variatie in afwerking... houdt het spannend op de fora.. vooral de comments van voor en tegen

En ik weet ZEKER dat een heleboel mensen hier stinkjaloers zijn op dit resultaat.. (ook ik) en wilden dat ze a) zo konden fotograferen en b) zo konden bewerken.

Op naar de volgende 'barbies' . Ben nu al nieuwsgierig
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  ik denk als we allemaal zouden shoppen zoals wij met zijn allen het liever wilden zien, dat er geen eigen stijl meer overblijft.
                  Dit werk is herkenbaar en dat is wat een fotograaf nodig heeft vind ik.
                  Vind ik nogal een rare stelling. PS is een tool. Net zoals vb in schilderkunst zijn er talloze wegen waar je kunt inslaan. Ok, er zijn wel bepaalde dogma's van wat dé manier is om vb de huid te bewerken en dé manier voor dit en dat, maar ik vind het maar onnozel dat men zich als een kuddedier allemaal naar hetzelfde zou richten.

Het verwondert me dat net jij dit zegt, omdat net jij zoveel verschillende stijlen verkent en meester bent.

Men kan geneigd zijn om te denken dat ik jaloers ben. Is echt niet zo.
                  Ik ben wel benieuwd naar een aantal details betreffende de afwerking, en ik wel eens zo een paar prentjes proberen. Gewoon om het ook eens gehad te hebben. Maar ik zou nooit willen dat mensen deze stijl met mij associëren want ik ben er helemaal geen voorstander van.
                  Geef mij maar een pakkend beeld van twee oude wijvekes in het bejaardentehuis.
                  Zie ik veel liever.

Comment

Mooie foto, alleen vind ik de hand er maar raar liggen
                    Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                      Hey Monica nee airbrush komt hier ook ni aan bod de mensen vanwie we deze loft gebuikt hebben zouden nie kunnen lachen als er op hunne witte zetel make up sporen zouden zijn
                      alle tonen in beeld zijn grotendeels al bepaald door de belichting die dag zelf en ja derna worden ze ge fine tuned in CS zoals eender welk ander beeld
                      Hey Jim
                      it's your worst nightmare again
                      Natuurlijk zijn dit topmodellen en is alles bijna perfect aan deze dames. (perfect is btw subjectief..perfect voor modelfotografie idd) Maar met jouw fotografiekunsten en prachtige belichting...zouden deze dames dan met een kleine retouch bewerking (pukkeltje, vlekje verwijderen) niet al "verkoopbaar" genoeg zijn?
                      Ik wil je topic niet verruineren, het is echt een integere vraag waar ik mee zit.
                      En hoe sta je als model/fashionfotograaf cq bewerker tegenover de nieuwe Engelse wet die in de maak is...dat er onder dit soort foto's een waarschuwing moet worden geplaatst dat dit niet de realiteit is, om jonge meisjes en vrouwen te "beschermen"?

Nogmaals...je foto's zijn prachtig...daar hoor je me niet over zeiken

Comment

Ik wil beginnen met te zeggen dat ik het knap vindt dat je PS beheerst, ik zou het niet kunnen. Maar het is een klassieke discussie waar de limiet ligt. Voor mijn persoonlijke smaak is dit té kunstmatig. Ik weet het, je ziet deze beelden soms ook in magazines, maar daar vind ik ze ook té kunstmatig. Je kan het met me oneens zijn (en dat ben je wsl ook), maar gelukkig dat smaken verschillen hé ;-)
                        Canon Eos 450D
                        Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                        Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

Comment

Zonder die eeuwige discussie topics te (willen) lezen : een heel mooie plaat, die ik maar wat graag zelf zou willen maken (maar niet kan )
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

Comment

over het in smaak vallen van dit gerne afwerking, daar ga ik het niet over hebben.
                            daar zijn al ellenlange topics over gezegt en discussie over geweest.
                            waar ik het wel wil over hebben is het decor, links zie ik een storende klink en ketting van het scherm dat er volgens mij er beter niet zou te zien zijn en rechts zie ik een stukje arm van het zwart geklede model dat had er beter ook niet geweest.
                            verder is het een prachtige prent niks dan lof

greets
                            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                            www.korandoke.be

Comment

mooie foto, mooie dames maar voor mij compleet dood geshopt.

Ik heb echt ff gedacht of dat nu 2 etalge poppen waren of echte modellen. Dat is niet om mijn statement kracht bij te zetten, ik heb echt goed moeten kijken.

Of dit nu gewild is of niet, ik vind het gewoon niet mooi meer.
                              --
                              Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Working...
                              X