Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verward meisje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verward meisje

Koen1950, je (of je foto) krijgt hier hier nogal wat over je (zich) heen (ook van mij).
    In tegenstelling tot wat sommige anderen doen laat je je foto staan. Dit getuigt van volwassenheid, misschien zelfs een beetje moed. Alleszins wou ik je zeggen dat ik dit apprecieer!!
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Ik denk niet dat die persoon ooit nog een foto in de SC zal plaatsen,maar aan de andere kant vind ik de commentaren terecht. Zelf zou ik nog geen foto in de SC durven plaatsen, alhoewel nu ik de commentaren gelezen heb, zou ik het graag willen doen. Het zijn tenminste goed gestaafde commentaren. Ik verwijt sommige mensen dat ze te braaf in hun kritiek zijn. Een foto die ronduit slecht is, moet ook zo beoordeeld worden. Je kan ermaar uit leren.
      Sony DSLR A350, Carl Zeis 16-80mm/F3.5-4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ratking Bekijk bericht
        Ik denk niet dat die persoon ooit nog een foto in de SC zal plaatsen,maar aan de andere kant vind ik de commentaren terecht. Zelf zou ik nog geen foto in de SC durven plaatsen, alhoewel nu ik de commentaren gelezen heb, zou ik het graag willen doen. Het zijn tenminste goed gestaafde commentaren. Ik verwijt sommige mensen dat ze te braaf in hun kritiek zijn. Een foto die ronduit slecht is, moet ook zo beoordeeld worden. Je kan ermaar uit leren.
        Wedden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
          Wedden
          Oeioei!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

"Kom kom, met zulke argumenten kan je elke slechte foto goed praten. Kunst is inderdaad meer dan mooie plaatjes, maar kunst is ook geen bijproduct van gesuck."

Meningen kunnen verschillen!
            Gewoon kritiek geven zonder deze te staven is nog veel makkelijker!
            Wanneer ik de stok in het hoenderhok gooi verwacht ik toch wel meer dan zo'n dooddoener die totaal niks bijdraagt aan deze discussie!
            In uw optiek kun je best gelijk hebben maar argumenteer dan ook eens waarom en iets meer dan "gesuck". Kijk eens naar het werk van Martin Parr!
            Last edited by E.G.; 26 september 2009, 07:19.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
              Wedden
              een heel sterke Koen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                een heel sterke Koen.
                grt,bouk.
                Heb er ondertussen toch al weer twee staan in natuur en landschappen , maar niet zo veel reacties daar what ever. Verward meisje word wel beroemde foto hier , was niet mijn bedoeling

Comment

Wie had ooit durven denken dat er over een mislukte foto zoveel discussie zou ontstaan ? Terwijl veel foto's waar écht iets over te zeggen valt, technisch of esthetisch, zo goed als zonder commentaar blijven. Arm Vlaanderen. Het enige wat ik hier écht zou willen weten is demotivering van TS om deze foto hier te posten. Want, gezien zijn ander werk, begrijp ik hier geen snars van. Maar dat zal dan weer aan mij gelegen zijn zeker ?

Comment

Inderdaad!

Comment

Jammer dat deze foto zo ontzettend onscherp is. Ik kan niet zeggen waarop je hebt scherpgesteld, want ik zie echt geen enkel punt op de foto die enige vorm van scherpte bevat. Ook de compositie vind ik maar wat povertjes. Volgens mij kan een verandering van deze 2 elementen al heel wat helpen bij het maken van een volgende foto.
                      canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                        Wie had ooit durven denken dat er over een mislukte foto zoveel discussie zou ontstaan ? Terwijl veel foto's waar écht iets over te zeggen valt, technisch of esthetisch, zo goed als zonder commentaar blijven. Arm Vlaanderen. Het enige wat ik hier écht zou willen weten is demotivering van TS om deze foto hier te posten. Want, gezien zijn ander werk, begrijp ik hier geen snars van. Maar dat zal dan weer aan mij gelegen zijn zeker ?
                        je ziet duidelijk dat er normen gegroeit zijn hoe een foto er moet uit zien, omdat ik dat eens wilde doorbreken, poste ik die foto en liet me inspireren door de gelaatsuitdrukking ,wat ik niet verwacht had was dat het zo een hetse zou ontketenen ,
                        mensen en modellen zijn nu niet mijn specialiteit, maar dat wil niet zeggen dat je hier dan geen foto,s mag posten , en als je post in beoordeling komt er geen kat op reageren

Comment

--- Arm Vlaanderen. ---
                          Oh, boy Hier ook al ?

Comment

Ik ben deze namiddag niet naar de BD-dag geweest (shame over me ) maar ben eens binnengelopen in de tentoonstelling van Michiel Hendriks. Die gebruikt soms ook rare camerastandpunten, onscherpte, eigenaardige compo's, ed. maar die 'fouten' zijn bestudeerd en zeer zorgvuldig in de foto verwerkt. Daar hangen geen foto's waar overduidelijke mankementen aan zijn. Een trendbreuk forceren in een forum zoals dit, kan m.i. niet door zomaar een onscherpe foto (en meer van dat) te posten. Daar zou dan eigenlijk iets meer over nagedacht moeten zijn.

Comment

Ik ben deze namiddag niet naar de BD-dag geweest (shame over me ) maar ben eens binnengelopen in de tentoonstelling van Michiel Hendriks. Die gebruikt soms ook rare camerastandpunten, onscherpte, eigenaardige compo's, ed. maar die 'fouten' zijn bestudeerd en zeer zorgvuldig in de foto verwerkt. Daar hangen geen foto's waar overduidelijke mankementen aan zijn. Een trendbreuk forceren in een forum zoals dit, kan m.i. niet door zomaar een onscherpe foto (en meer van dat) te posten. Daar zou dan eigenlijk iets meer over nagedacht moeten zijn.
                              Daar kan je gelijk in hebben , maar er zijn ergere dingen, als men de energie beetje verdeeld over al de foto,s hier, zijn er een hele hoop meer tevreden BD ers

Comment

Working...
                              X