![](http://i36.tinypic.com/249z.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
model chucky wist er in een ander forum geen blijf mee
Collapse
X
-
-
Re: model chucky wist er in een ander forum geen blijf mee
En jij durft op mijn platen te zeggen dat ze hier en daar zijn uitgebrand????
LMAO.
Sodepleur toch ff lekker op met dit soort platen naar fun of zo. Dit is toch geen showcase? Of ben ik nou gek?
Get a lifeGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtEn jij durft op mijn platen te zeggen dat ze hier en daar zijn uitgebrand????
LMAO.
Sodepleur toch ff lekker op met dit soort platen naar fun of zo. Dit is toch geen showcase? Of ben ik nou gek?
Get a life
ik zie de mijn niet uitgebrand hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtoe oe teentjes getrapt dat doet hier niet ter zijde jou plaat en ja ik durf dat
ik zie de mijn niet uitgebrand hoor
Maar dit heeft niks met durven te maken lijkt me zo?
De fase van poppen en beren ben ik lang gepasseerd.
Mijn simpele vraag... wat heeft deze foto te maken met mensen en modellen?
En van mij had je hier best een beetje tegenlicht mogen geven. Dan had het nog wat gebracht.
Nu is het in mijn ogen een foute Rembrandt met een soort van zijbelichtingGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtWhahahaha... okay.. das waar.
Maar dit heeft niks met durven te maken lijkt me zo?
De fase van poppen en beren ben ik lang gepasseerd.
Mijn simpele vraag... wat heeft deze foto te maken met mensen en modellen?
En van mij had je hier best een beetje tegenlicht mogen geven. Dan had het nog wat gebracht.
Nu is het in mijn ogen een foute Rembrandt met een soort van zijbelichtingis maar wat spielerij maar vond het toch eens iets anders . Is natuurlijk geen mens maar wel een model als je het zo voorstelt . Rembrand stijl is het natuurlijk niet . maar heb hier gekozen voor hard licht voor het model een beetje luguberder te laten uitkomen . en da van die teentjes da ga wel over . maar heb er al veel betere gezien van je vandaar .
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtoke de beeren ik ook maar de popen nog nietis maar wat spielerij maar vond het toch eens iets anders . Is natuurlijk geen mens maar wel een model als je het zo voorstelt . Rembrand stijl is het natuurlijk niet . maar heb hier gekozen voor hard licht voor het model een beetje luguberder te laten uitkomen . en da van die teentjes da ga wel over . maar heb er al veel betere gezien van je vandaar .
, maar ik vind je post bagger,- en niet thuis horen in dit SC-onderdeel. Sorry
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtalle lieve woorden prima, maar ik vind je post bagger,- en niet thuis horen in dit SC-onderdeel. Sorry
en anders moete we eens een uitwissel doen he
zal de rembrand dan eens doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk berichtben wel benieuwd of mijn modelleke mag blijven
en anders moete we eens een uitwissel doen he
zal de rembrand dan eens doen
Chucky is mijn favo ... qua film.... maar uhmm.. hier.... doh.. sowwieGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtBen de laatste die zegt dat ie niet moet blijven
Chucky is mijn favo ... qua film.... maar uhmm.. hier.... doh.. sowwie
Comment
Comment