Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sfeer ? (+18)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sfeer ? (+18)

Ik heb lang getwijfeld om ze te posten maar ga het er toch op wagen...

Een soort beelden dat hier niet al te vaak passeert : lokatie naakt, waar een bepaalde sfeer in zit (althans volgens mij ).

Dit is mijn eerlijke poging : dus geen figuratief naakt, hopelijk wel esthetisch genoeg, maar met de bedoeling dat je er een eigen verhaal aan vastknoopt.

Ik weet dat ik me op glad ijs begeef (het werkt of het werkt niet en de lijn is dun...) : laat maar horen of het een totale uitschuiver is of niet... of

[MOD]
    Foto werd verwijderd wegens inbreuk op forumreglement 8.1
    Last edited by James71; 27 oktober 2009, 22:12.
    Groeten Dirk
    Website : http://www.gakrid.be

Re: Sfeer ? (+18)

Bij foto 1 heb ik een goed gevoel al is hij redelijk hard belicht ,
    bij foto 2 mis ik haar blik , ook de houding vind ik niet "glamoureus" genoeg .
    Beide foto's mogen wat mij betreft blijven staan al denk ik dat foto twee voor enkelen een brug te ver is .
    In je opdracht van buiten locatie ben je bij deze met glans geslaagd , een uitschuiver ,nee hoor , .
    Hopelijk krijg je een gefundeerdere reaktie met betrekking tot het licht .
    mvg Micka .

Comment

vind de eerste erg goed hoor.
      de tweede tè frontaal en te confronterend, er blijft niets meer te raden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hier zeker de keuze voor foto één , hoewel deze inderdaad wat zachter mocht belicht zijn, maar wat mij meer stoort is dat hij scheef staat, een achtergrond met dat soort lijnwerking (Betonpaal, vensterramen) hoort recht te staan.

Bij foto twee, vind ik de houding van het model niet echt mooi.

Ik denk een model met weinig ervaring te zien, en ik kan mij inbeelden dat een naaktmodel op dat soort locaties niet gemakkelijk te dirigeren is.

Maar ook voor mij zeker ook geen uitschuiver.

Comment

Als er nog zijn die #2 een brug te ver vinden, of als de mod's vinden dat het niet kan, dan haal ik hem meteen weg... of is dat dan weer topic afbraak ?
          Let me know...
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

Comment

Voor mij mogen ze zeker blijven, vind ze beide goed
            was is er nu mis met naaktfotografie als het stijlvol is en met respect voor het model.

Comment

volg greyhorse

Comment

bij foto 2 mis ik haar blik , ook de houding vind ik niet "glamoureus" genoeg .
                De niet glamoureuze houding, is net de sterkte van deze foto.
                Al dat glamour gedoe is soms zo afgezaagd als wat.

Comment

Met naakt fotografie is totaal niets mis, integendeel, trouwens naakt fotografie is een van de eerste vormen van fotografie als "kunst". De wijze waarop jij die brengt via je foto's getuigen van respect voor het model. Maar eerlijk gezegd spreken de twee foto's mij niet onmiddellijk aan. De andere foto's op je website wel. Misschien moet je in het segment van het volledig naakt nog wat oefenen, dat zal beslist lukken als ik je andere foto's op je website bekijkt.
                  Last edited by Grupello; 22 september 2009, 10:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gakrid Bekijk bericht
                    Als er nog zijn die #2 een brug te ver vinden, of als de mod's vinden dat het niet kan, dan haal ik hem meteen weg... of is dat dan weer topic afbraak ?
                    Let me know...
                    gewoon laten staan hoor!
                    (als was het alleen maar, omdat anders mij comment nergens meer op zou kunnen slaan.)
                    grt,bouk.

Comment

al denk ik dat foto twee voor enkelen een brug te ver is
                      de tweede tè frontaal en te confronterend, er blijft niets meer te raden.
                      man, man, man. over een braaf frontaal naakt. je zou denken dat dit the US of A is.
                      Ik vraag me soms af als velen hier ooit al in de portfolio's van vele werelberoemde fotografen gekeken hebben.
                      Waar ik niet per se de schrijvers van deze quotes mee wil viseren.
                      Het is eerder een algemene tendens. Als het iets té naakt wordt is het al snel oei, oei, zó naakt, mag dat wel? dit is iets wat ik vaak mis in BD, durf, gewaagde beelden, out of the box pics. Maar dit is dan ook eerder een technisch forum.

on topic volg ik over het licht in de eerste, wat zachter, warmer mss? Of net wat grijzer, dat ze opgaat in de achtergrond? Maar nu is het een beetje mossel nog vis voor mij. wel een beeld met mogelijkheden.

voor de tweede, iets meer zichtbaar gezicht was beter maar de blik hoeft niet en ben niet overtuigd van de schoenen.
                      In blote voeten, op haar tippen, haar heupen wat naar voor, benen iets wijder en krapper gekadreerd wil ik dit wel nog eens zien.
                      Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                        dit is iets wat ik vaak mis in BD, durf, gewaagde beelden,
                        In blote voeten, op haar tippen, haar heupen wat naar voor, benen iets wijder en krapper gekadreerd wil ik dit wel nog eens zien.
                        sites genoeg die hieraan voldoen hoor.
                        grt,bouk.

Comment

vind beide zeer knap, enkel 2 lijkt een beetje naar rechts te vallen.
                          kan zijn dat het gezichtsbedrog is uiteraard
                          Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

Comment

Laat gerust staan, maar tegenstelling in/en met verhaalsituatie had beter geweest volledig barvoets. De schoenen zijn wel het bewijs dat je instinctief een erotische inbreng wou creëren.

Henri
                            lidnummer: BD0435BE

Comment

k zou ze wa rechter zetten

naakt stoort me absoluut niet

laat de rest maar komen

we zullen wel commentaar geven
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                              X