Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Petra De Groodt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Petra De Groodt

Heb zaterdag een shoot gehad met oa Petra De Groodt in Montzen Gare.

Petra werd in 2005 tweede eredame tijdens de verkiezing van "Model of the universe" in Turkije en heeft ook gewerkt in Milaan en New York...
    Meer info over haar : Klikkerdeklik

Wat mij betreft heeft deze dame vandaag nog steeds veel potentieel.

What do you think ?

www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Re: Petra De Groodt

Vind deze knap,spreekt me erg aan.Benieuwd welke de minpunten worden.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Vind deze knap,spreekt me erg aan.Benieuwd welke de minpunten worden.
      Ongetwijfeld die twee witte strepen in de achtergrond. Och, we hebben toch altijd wat te melken hè...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Ongetwijfeld die twee witte strepen in de achtergrond. Och, we hebben toch altijd wat te melken hè...
        Is een detail van een spinnenweb

Comment

Mooi portret, superscherp en heerlijke belichting
          Over het spinnenweb durf ik niets meer te zeggen

Maar ik zou mezelf niet zijn als ik mijn klep houd, dus bij deze:
          die witte lijnen op de achtergrond vind ik storend werken, omdat ik geen harmonieus geheel zie tussen het model en de achtergrond.

Comment

ik ga de voorgangers volgen in hun mening

greets
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

Comment

ik vind het beeld erg expressieloos... 't is misschien een mooi meisje, maar daarom nog geen goed foto model... belichting zit wel goed... portret is mooi scherp... 'k zou misschien nog iets meer hoofd geven, nu is't haar eraf gesneden...
              de witte spinnewebben trekken de aandacht, maar eerder door het gebrek aan expressie dan door de spinnewebben zelf
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Aan de enkelen die toch hebben gereageerd alvast bedankt , ik apprecieer alle commentaren. Probeer zelf ook commentaren te geven (ja zelfs in fotobeoordeling, wat hier niet van iedereen kan gezegd worden).

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                Mooi portret, superscherp en heerlijke belichting
                Over het spinnenweb durf ik niets meer te zeggen

Maar ik zou mezelf niet zijn als ik mijn klep houd, dus bij deze:
                die witte lijnen op de achtergrond vind ik storend werken, omdat ik geen harmonieus geheel zie tussen het model en de achtergrond.
                Monica, bedankt voor je eerlijke mening. Ik weet uit het lezen van je commentaren dat je gewoon to the point komt en dat vind ik meer dan ok
                Toch even zeggen dat indien we een mooi portret met egale achtergrond hadden gewenst, we dit wel in de studio hadden gedaan. We hadden ten eerste niet zo ver moeten rijden, en ten tweede heb je in de studio enkel kunstlicht, wat voor de fotograaf toch heel wat makkelijker is dan mooi te belichten op locatie waar je natuurlijk licht moet combineren met kunstlicht.

Waarschijnlijk zullen de lijnen van het web wel storend werken voor jou, want ben zeker dat jij daar eerlijk in bent. Maar het moet me toch van het hart dat dergelijke zaken bij sommigen wordt ervaren als experimenteel en bij anderen als storend, en dan vooral bij de grote meute meelopers en gatlikkers hier op het forum.

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                't is misschien een mooi meisje, maar daarom nog geen goed foto model...
                Dan zal heel de modellenwereld in het verleden wel fout hebben beslist toen ze al die prijzen won en werkte in het buitenland.
                Je vindt het misschien een expressieloze foto en daar heb ik alle respect voor (ik verdraag goed kritiek, liever dan geen commentaar trouwens ), maar voor deze foto gingen we nu net op zoek naar deze blik. Ik vind hem mooi en intrigeert me zelfs.
                Zij kon perfect brengen wat we vroegen... Dus shoot me, maar niet op het model want die is nog steeds top.

Wat betreft het snijden in het hoofd... Er wordt hier tegenwoordig wel in andere lichaamsdelen gesneden hé en veel feller

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                Benieuwd welke de minpunten worden.
                Ik heb geen fanclub

Begin me stilletjes af te vragen of Tom geen gelijk met met zijn topic of iedereen hier wel welkom is (en dat is zeker niet bedoeld op de mensen die de commentaar hebben gegeven, waarvoor nogmaals mijn dank)...
                Ik ga het eens allemaal rustig laten bezinken en ik zie wel wat ik er mee moet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  Ik ga het eens allemaal rustig laten bezinken en ik zie wel wat ik er mee moet...
                  Gewoon doorgaan.

Het gaat uiteindelijk er toch om wat je er zelf van vindt.

OT
                  Ik vind het een mooie opname, belichting etc.
                  Over een model laat ik mij nooit uit., als ik in de spiegel kijk zie ik genoeg

Persoonlijk had ik iets minder ruimte rechts van het model gegeven.
                  Smaken verschillen nu eenmaal er dat is ook maar goed ook want anders hadden we allemaal dezelfde opname.

mvg
                  Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                    Probeer zelf ook commentaren te geven (ja zelfs in fotobeoordeling, wat hier niet van iedereen kan gezegd worden).

en dan vooral bij de grote meute meelopers en gatlikkers hier op het forum.

Wat betreft het snijden in het hoofd... Er wordt hier tegenwoordig wel in andere lichaamsdelen gesneden hé en veel feller

Begin me stilletjes af te vragen of Tom geen gelijk met met zijn topic of iedereen hier wel welkom is.
                    lekker bezig:

vind het trouwens een mooie opname.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooie foto, knap belicht, en prachtig model.

Witte strepen, je hebt het gedurft om op
                      locatie te gaan, dan moet je soms dingen erbij
                      nemen die niet anders kunnen.

gr
                      Luc

Comment

Knappe plaat, strepen storen met niet..
                        mooi belicht

Comment

"Begin me stilletjes af te vragen of Tom geen gelijk met met zijn topic of iedereen hier wel welkom is (en dat is zeker niet bedoeld op de mensen die de commentaar hebben gegeven, waarvoor nogmaals mijn dank)...
                          Ik ga het eens allemaal rustig laten bezinken en ik zie wel wat ik er mee moet..."

DOORGAAN EN JE NERGENS IETS VAN AANTREKKEN!
                          Henk
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

Comment

Ja Pete,

als ik je ontgoocheling lees, zou ik toch 2 dingen doen :
                            . wat meer geduld opbrengen (dan komen de comments wel)
                            . wat minder belang hechten aan het aantal reacties (als het gewoon om het aantal gaat, hier is een tipje : steek er wat naakt en/of wat opvallende fouten in, werkt altijd )
                            Gewoon doorgaan dus !!

OT : ik vind het wel een mooie foto en de expressie is best OK imho
                            Die witte lijnen vind ook ik niet je dat... het is een beetje een background maar ook weer niet...
                            Groeten Dirk
                            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Blik en achtergrond vind ik wel ok. In de compo kan ik me niet echt vinden (wie het zegt..)
                              De hals vind ik nu wat zwaar overkomen. Misschien het licht iets hoger en rechts wat meer ruimte.
                              Zeker niet slecht (en een heel knap model )

Comment

Working...
                              X