Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Slager..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Den Slager..

.. is weer bezig!

Last edited by Lennert; 24 oktober 2009, 19:49.

Re: Den Slager..

bij de tweede is alles zeer proper afgekapt
    mooi werk hoor

Comment

2 zeer sjieke, de 2de een cremé lekker

grtjs,
      JK

Comment

iets anders, bevalt me wel

greets
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Mooie foto's Lennert. Jammer dat op die eerste de schoenen er niet helemaal op staan

Comment

toch heel jammer om 2 mooie foto's te verknallen door een bewust verkeerde crop (controversieel????)

Misschien toch weer lekker bezig gaan met 'grijze massa' fotografie (wat je beheerst) en niet de rol van trendsetter op je proberen te nemen, want daar is veel meer voor nodig dan dit.

Maarre........... mijn mening he?!
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

spijtig van de schoen...maar voor de rest heel mooi..

prachtdame dat mag in ieder geval gezegt worden...ik zou deze nog is graag voor je lens zien Lennert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
                toch heel jammer om 2 mooie foto's te verknallen door een bewust verkeerde crop (controversieel????)

Misschien toch weer lekker bezig gaan met 'grijze massa' fotografie (wat je beheerst) en niet de rol van trendsetter op je proberen te nemen, want daar is veel meer voor nodig dan dit.

Maarre........... mijn mening he?!
                Bij ons zeggen ze: "de kift"
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Bij ons zeggen ze: "de kift"
                  Heeft wel heel veel verschillende betekenissen bij ons, dus ....???

Comment

.. en niet de rol van trendsetter op je proberen te nemen, want daar is veel meer voor nodig dan dit.
                    Tja, daarom post ik hier hé
                    Maar met comments zoals de jouwe leer ik niet veel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                      Tja, daarom post ik hier hé
                      Maar met comments zoals de jouwe leer ik niet veel
                      ik geef toch aan dat door het croppen 2 mooie fotos minder mooi worden?! Lijkt me toch een reden waarom ik ze minder geslaagd vind. Naar je oudere werk mocht ik altijd graag naar kijken en vind het werk uit deze fase gewoon minder. Daar zit toch een verborgen compliment in, lijkt me

Vraag me af of je de modellen deze foto's geeft of de foto's volgens de traditionele regeltjes en wat hun reactie dan is.

Comment

ik geef toch aan dat door het croppen 2 mooie fotos minder mooi worden?! Lijkt me toch een reden waarom ik ze minder geslaagd vind. Naar je oudere werk mocht ik altijd graag naar kijken en vind het werk uit deze fase gewoon minder. Daar zit toch een verborgen compliment in, lijkt me
                        Dat snap ik wel, en je moet het echt niet goed vinden. Maar ik mag toch experimenteren? Het gaat niet allemaal vanzelf hoor.. zoeken, prutsen, vallen, opstaan.. Momenteel vind ik deze platen het einde. Ze doen, voor mij, zeker niet onder voor m'n andere platen. Het is anders, en over een tijdje doe ik wrss weer wat anders.

Vraag me af of je de modellen deze foto's geeft of de foto's volgens de traditionele regeltjes en wat hun reactie dan is.
                        Ik ben net uit een shootstop en moet weer 8 reeksen bewerken. Ook 5 nieuwe shoots gepland. En er komen meer en meer ervaren (pro) modellen in de wederzijdse wishlist. Dan mag ik toch geloven dat het niet ZO mislukt is (zoals sommigen hier schreeuwen).

En ik wil niet komen posten met een 'status' (opmerking in vorig topic). Alsof ik het allemaal weet.. Jammer moesten al de reacties met zo'n instelling zijn. Ik vraag niet liever voor opbouwende kritiek. En liever in de richting die ik uitga, niet puur het technische.

Comment

knappe schaduw op de eerste
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

De composities en uitsnedes vind ik helemaal fout hier, en dat is heel jammer. Op zich zijn het hele mooie platen, maar ze worden hierdoor helemaal naar beneden gehaald.

Comment

Goede belichting. Ook ik heb wat opmerkingen over het croppen. Al is het beduidend minder dan enige voorganger(s).

Bij de eerste opname zou ik iets meer schoenen hebben willen zien. Daarnaast zou ik aan de linkerzijde van de foto een strookje wegcroppen.

De tweede opname heeft mij duidelijke voorkeur. Aan de onderzijde van de foto is nog ene deel van de short zichtbaar. Zelf zou ik dat gedeelte wegcroppen. Het komt de foto ten goede.

Comment

Working...
                              X