Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
toch heel jammer om 2 mooie foto's te verknallen door een bewust verkeerde crop (controversieel????)
Misschien toch weer lekker bezig gaan met 'grijze massa' fotografie (wat je beheerst) en niet de rol van trendsetter op je proberen te nemen, want daar is veel meer voor nodig dan dit.
toch heel jammer om 2 mooie foto's te verknallen door een bewust verkeerde crop (controversieel????)
Misschien toch weer lekker bezig gaan met 'grijze massa' fotografie (wat je beheerst) en niet de rol van trendsetter op je proberen te nemen, want daar is veel meer voor nodig dan dit.
Tja, daarom post ik hier hé
Maar met comments zoals de jouwe leer ik niet veel
ik geef toch aan dat door het croppen 2 mooie fotos minder mooi worden?! Lijkt me toch een reden waarom ik ze minder geslaagd vind. Naar je oudere werk mocht ik altijd graag naar kijken en vind het werk uit deze fase gewoon minder. Daar zit toch een verborgen compliment in, lijkt me
Vraag me af of je de modellen deze foto's geeft of de foto's volgens de traditionele regeltjes en wat hun reactie dan is.
ik geef toch aan dat door het croppen 2 mooie fotos minder mooi worden?! Lijkt me toch een reden waarom ik ze minder geslaagd vind. Naar je oudere werk mocht ik altijd graag naar kijken en vind het werk uit deze fase gewoon minder. Daar zit toch een verborgen compliment in, lijkt me
Dat snap ik wel, en je moet het echt niet goed vinden. Maar ik mag toch experimenteren? Het gaat niet allemaal vanzelf hoor.. zoeken, prutsen, vallen, opstaan.. Momenteel vind ik deze platen het einde. Ze doen, voor mij, zeker niet onder voor m'n andere platen. Het is anders, en over een tijdje doe ik wrss weer wat anders.
Vraag me af of je de modellen deze foto's geeft of de foto's volgens de traditionele regeltjes en wat hun reactie dan is.
Ik ben net uit een shootstop en moet weer 8 reeksen bewerken. Ook 5 nieuwe shoots gepland. En er komen meer en meer ervaren (pro) modellen in de wederzijdse wishlist. Dan mag ik toch geloven dat het niet ZO mislukt is (zoals sommigen hier schreeuwen).
En ik wil niet komen posten met een 'status' (opmerking in vorig topic). Alsof ik het allemaal weet.. Jammer moesten al de reacties met zo'n instelling zijn. Ik vraag niet liever voor opbouwende kritiek. En liever in de richting die ik uitga, niet puur het technische.
De composities en uitsnedes vind ik helemaal fout hier, en dat is heel jammer. Op zich zijn het hele mooie platen, maar ze worden hierdoor helemaal naar beneden gehaald.
Goede belichting. Ook ik heb wat opmerkingen over het croppen. Al is het beduidend minder dan enige voorganger(s).
Bij de eerste opname zou ik iets meer schoenen hebben willen zien. Daarnaast zou ik aan de linkerzijde van de foto een strookje wegcroppen.
De tweede opname heeft mij duidelijke voorkeur. Aan de onderzijde van de foto is nog ene deel van de short zichtbaar. Zelf zou ik dat gedeelte wegcroppen. Het komt de foto ten goede.
Comment