Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de eerste is een beetje druk... en je vraagt je af wat ze nu precies vast heeft...
de tweede is wel leuk...
Ze zat op een bank aan een drukke promenade met een stuk aluminiumpapier onder haar gezicht voor extra zon. Van opzij is het niet goed te zien maar ik kon toch moeilijk voor haar gaan staan om de foto te nemen
Ze zat op een bank aan een drukke promenade met een stuk aluminiumpapier onder haar gezicht voor extra zon. Van opzij is het niet goed te zien maar ik kon toch moeilijk voor haar gaan staan om de foto te nemen
aha! men zegt dat voor je beste foto, je altijd zo ver moet gaan tot je bang wordt... en dan nog iets verder... haha, ja zou misschien wel een interessante foto kunnen opleveren...
gezien de stand van de zon (zie schaduw), help dat zo niet veel.
het leukste vind ik het totaal plaatje:
hond en die tassen heerlijk hoor.
grt,bouk.
Twee leuke, mooie foto's. Haast prentkaarten. Misschien geen perfect "affe" foto's, maar het fotografieplezier straalt er wel vanaf.
Maar je kadertjes... neen, dat doet het bij mij dan weer echt niet. vooral dat schaduweffectje en dat lettertype geeft die kader een goedkoop-prefab-allure. ik zou zeggen: keep it simpel.
Comment