Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italiaanse in de zon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Italiaanse in de zon

Alleen even mijn gezicht bruinen

Niet zo gemakkelijk tussen de rotsen

Groetjes Vicky

Re: Italiaanse in de zon

Het moet lang zoeken zijn om daar een comfortabel plaatsje te vinden, in je tweede
    De hond in je eerste weet waar het goed is
    mvg,
    Ludo V.

Comment

de eerste is een beetje druk... en je vraagt je af wat ze nu precies vast heeft...

de tweede is wel leuk...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        de eerste is een beetje druk... en je vraagt je af wat ze nu precies vast heeft...

de tweede is wel leuk...
        Ze zat op een bank aan een drukke promenade met een stuk aluminiumpapier onder haar gezicht voor extra zon. Van opzij is het niet goed te zien maar ik kon toch moeilijk voor haar gaan staan om de foto te nemen
        Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
          Ze zat op een bank aan een drukke promenade met een stuk aluminiumpapier onder haar gezicht voor extra zon. Van opzij is het niet goed te zien maar ik kon toch moeilijk voor haar gaan staan om de foto te nemen
          aha! men zegt dat voor je beste foto, je altijd zo ver moet gaan tot je bang wordt... en dan nog iets verder... haha, ja zou misschien wel een interessante foto kunnen opleveren...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            gezien de stand van de zon (zie schaduw), help dat zo niet veel.
            het leukste vind ik het totaal plaatje:
            hond en die tassen heerlijk hoor.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Twee leuke en mooie foto's waarvan de eerste mijn voorkeur geniet. Je kan er zo een verhaal voor schrijven. Mooie kleurbewerking!

Comment

Twee leuke, mooie foto's. Haast prentkaarten. Misschien geen perfect "affe" foto's, maar het fotografieplezier straalt er wel vanaf.

Maar je kadertjes... neen, dat doet het bij mij dan weer echt niet. vooral dat schaduweffectje en dat lettertype geeft die kader een goedkoop-prefab-allure. ik zou zeggen: keep it simpel.

Comment

merciekes iedereen
                  Groetjes Vicky

Comment

Working...
                  X