Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vurig kussen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vurig kussen

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht

Na wat goede commentaar, hier een andere pose. (Fout is er nog steeds op de hand van de jongen rechts....maar wat er niet is kan ik niet bij maken)

Flash: No Flash [/COLOR]
    jaaaa...das veel beter.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nee, voor mij werkt het niet. Je hebt fel wit licht van alle kanten en dan een warm vuur dat totaal niet tot zijn recht komt. Had je gewacht tot schemeravond, had je een overvloed aan sfeer(licht) gekregen. Helemaal gratis.

Meisje ligt er nog relaxed bij, maar de jongen zit in rare pose vanuit dit perspectief. Lijkt alsof hij twee kleine beentje heeft.

En qua meisjeshand moet ik de rest volgen... het is iets te onbedoeld suggestief...

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
      Er zit wel een fout in de plaat, nl de hand van de jongen. Maar het was te laat, ze stond niet op de foto. (95% view/opname probleempje).
      Als jouw zoeker 95% weergeeft, dan moest de hand er zéker opstaan, aangezien het hand in die overige 5% terechtkomt van de uiteindelijk foto. Dus ik zou het foutje niet op de zoeker steken, maar op eigen compositie.

Comment

@Caleido

Nee, voor mij werkt het niet. Je hebt fel wit licht van alle kanten en dan een warm vuur dat totaal niet tot zijn recht komt. Had je gewacht tot schemeravond, had je een overvloed aan sfeer(licht) gekregen. Helemaal gratis.
        Ik had geen fel wit licht enkel het aanwezige licht en dat was niet zo fel, maar je hebt wel een punt. Als naar de vlammen kijkt dan zie dat ik nogal wat invul licht heb moeten plaatsen en dat heeft het hem waarschijnlijk gedaan (ik wel te verstaan).
        Ik zal later op de dag er een aangepaste foto bijplaatsen met licht correctie. Een schermer foto zou inderdaad meer sfeer brengen.

Als jouw zoeker 95% weergeeft, dan moest de hand er zéker opstaan, aangezien het hand in die overige 5% terechtkomt van de uiteindelijk foto. Dus ik zou het foutje niet op de zoeker steken, maar op eigen compositie
        Me acculpa, ik had er nochthans opgelet dat alles erop stond in de zoeker. Maar was niet zo op de foto. Zal wel mijn fout geweest zijn. In ieder geval is het een fout. Bedankt voor het commentaar.

Groet Flash
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Comment

Working...
        X