Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vurig kussen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vurig kussen

Opname bij aanwezig licht in ons oud huis. Ja , ik weet dat de gezichten niet zichtbaar zijn maar dat was ook de bedoeling. Ik zal later een plaat plaatsen waar de gezichten wel zichtbaar zijn.

Exposure: 0.025 sec (1/40)
    Aperture: f/2.8
    Focal Length: 34 mm
    Exposure: 0.00
    ISO Speed: 800
    Exposure Bias: 0 EV

Na wat goede commentaar, hier een andere pose. (Fout is er nog steeds op de hand van de jongen rechts....maar wat er niet is kan ik niet bij maken)

Flash: No Flash
    Last edited by flashsplash; 7 september 2009, 11:52. Reden: Bijvoegen opname na commentaar
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

Re: Vurig kussen

om een of andere reden voelt dat kampvuur zo onnatuurlijk aan

Comment

Voor deze foto heb ik maar een paar woorden ,Knap gedaan alles staat er scherp op .

Groetjes

Ardesign
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

om een of andere reden voelt dat kampvuur zo onnatuurlijk aan
        , waarschijnlijk omdat we gewoon zijn een donkere opname te zien met een gloed aan vuur. Hier staat het koppel in de belangstelling. Die moeten duidelijk zijn en trouwens ook de omgeving. Niet evident in een donkere plaats met enkel wat daglicht door een klein raampje. Opname is op ISO 800 , daardoor is inderdaad de kern van het vuur wat uitgebrand (maar t'brande goed ).
        Hier is geen photoshop bij behalve dan de crop en een curve aanpassing.

Er zit wel een fout in de plaat, nl de hand van de jongen. Maar het was te laat, ze stond niet op de foto. (95% view/opname probleempje).

Groet Flash

Comment

mooi foto!, een mooi geheel.

Ik vind wel haar gezicht wat bleek,
          en wat zie ik voor vreemds aan haar rechterarm??

Comment

je kunt zeggen wat je wilt,
            maar voor mij ontbreekt het erg aan sfeer op de foto.

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

los van de sfeer (vind ik nog best wel meevallen) maar zo'n plaat met een geamputeerde arm plaats je niet in SC imho
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Het staat er inderdaad allemaal netjes op! Mooi scherp, compo is dik in orde... alleen... ja, zoals m'n voorganger zegt: ik mis ook wat de sfeer...
                www.brunodyserinck.be
                https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

lekker sfeertje, mooie foto
                  nikon stuff

Comment

maar zo'n plaat met een geamputeerde arm plaats je niet in SC imho
                    @MadMax
                    Tja; je kan het ook zo bekijken. De hand van het meisje verdwijnt ook en is ook zowat geamputeerd. Dus die sluit mooi aan bij de hand van de jongen. Moet je maar eens opletten. Maar ik begrijp U wel.

Hadden alle foto´s met een foutje van de SC gemoeten dan waren er heel wat die weg moeten.

Dat is nu altijd hetzelfde liedje, zet je de foto in de beginnershoek dan krijg je daar commentaar moet in de SC, hoort hier niet thuis. Plaats ik dan eens iets in SC dan hoort hij daar niet thuis

Ik weet dat ik in SC harde commentaren mag verwachten, daar leer je van. Daarom plaats ik de foto ook hier. Maar commentaar van die hoort hier niet thuis is niet echt opbouwend Ik had liever wat tips gekregen. Maar toch bedankt voor je onverbloemde opinie.

Groet Flash

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      @MadMax
                      Tja; je kan het ook zo bekijken. De hand van het meisje verdwijnt ook en is ook zowat geamputeerd. Dus die sluit mooi aan bij de hand van de jongen. Moet je maar eens opletten. Maar ik begrijp U wel.

Hadden alle foto´s met een foutje van de SC gemoeten dan waren er heel wat die weg moeten.

Dat is nu altijd hetzelfde liedje, zet je de foto in de beginnershoek dan krijg je daar commentaar moet in de SC, hoort hier niet thuis. Plaats ik dan eens iets in SC dan hoort hij daar niet thuis

Ik weet dat ik in SC harde commentaren mag verwachten, daar leer je van. Daarom plaats ik de foto ook hier. Maar commentaar van die hoort hier niet thuis is niet echt opbouwend Ik had liever wat tips gekregen. Maar toch bedankt voor je onverbloemde opinie.

Groet Flash
                      Je kunt natuurlijk alles proberen goed te praten... (doe ik ook altijd ), maar een fout is een fout en dit vind ik een behoorlijke fout.
                      OF het is optisch bedrog dat ik het niet zie, maar zoals het hier overkomt, vind ik het zeker niet mooi.

Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        Je kunt natuurlijk alles proberen goed te praten... (doe ik ook altijd ), maar een fout is een fout en dit vind ik een behoorlijke fout.
                        OF het is optisch bedrog dat ik het niet zie, maar zoals het hier overkomt, vind ik het zeker niet mooi.

ik volg compleet MadMax, had een mooie plaat kunnen zijn zonder de fouten
                        Mvg
                        Ronny
                        gewoon een canonneke

Comment

Hallo MadMax & Lonely driver,

Zie , daar kan ik dus mee leven Goede kritiek op een zware fout . En ja dat hoef ik niet goed te praten.
                          Dat was ook niet de bedoeling, ik had reeds in de text de fout aangehaald. Ik heb die foto wel tien keer bekeken maar uiteindelijk beslist om die toch te posten voor zware kritiek in SC met de fout. Met het gedacht laat ze nu ook de rest nog maar eens checken en corrigeren dan leer ik er wat van.

No hard feelings,

groet Flashsplash

Comment

vind het idee toch leuk uitgevoerd hoor.
                            maar als je uitsnede gaat maken, maak er dan eens een van de kus,(zie de mond van het meisje)en kijk eens goed hoe vreemd dat eigenlijk is.
                            maar ja zo blijven we bezig hè en leren we ervan.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

@ Bouk,

Bedankt voor de tip, trouwens iedereen.

Ik ben niet zo zeker als er een plaatje bij mag, in ieder geval is er het eentje met de gezichten zichtbaar (hand is nog steeds geamputeerd van de jongen, stond niet op de foto...spijtig maar vijgen na pasen).

Groet Flash

Comment

Working...
                              X