Misschien wel eens leuk te laten zien een voor en na foto.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Retouche
Collapse
X
-
-
Re: Retouche
Knappe bewerkingen op het gezicht! Wat heb je allemaal precies gedaan voor acties?
Alleen jammer van de ogen, die vind ik origineel een stuk mooier.
Comment
-
goed het verschil te zien, maar had dan ook dat glimmertje op het puntje van de neus weggewerkt!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk berichtKnappe bewerkingen op het gezicht! Wat heb je allemaal precies gedaan voor acties?
Alleen jammer van de ogen, die vind ik origineel een stuk mooier.
Geen Blur.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
-
Mooi gedaan! De huid mooi egaal gemaakt "met" behoud van structuur. Zo moet het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk berichtRespect dat je dit hier toont, schitterend werk. Ok retouches, dodge en burn enz.
Maar hoeveel tijd heb je nu feitelijk in de bewerking gestopt ? Lijkt mij toch dat
je minimum een uur zoet bent geweest.
Er zit inderdaad een dikke 4 uur werk in de plaat, op 400% elk licht plekje donkerder maken en elk donker plekje lichter maken...en het is een oppervlakte hoor met 21 Mp.| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk berichtBen het eens met Bouk dat het glimpuntje op haar neus inderdaad nog effe weg gehaald kan worden.
Er zit inderdaad een dikke 4 uur werk in de plaat, op 400% elk licht plekje donkerder maken en elk donker plekje lichter maken...en het is een oppervlakte hoor met 21 Mp.
ontopic:
Nice retouch
maar haar oogschaduw vind ik niet zo mooi gedaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht400 % is beetje overkill, vind je niet?
ontopic:
Nice retouch
maar haar oogschaduw vind ik niet zo mooi gedaan.
Voor alleen plaatsen op het web zou 400 % inderdaad wat overdone zijn.
Maar als je de afdruk op A1 formaat ziet...| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
Comment
-
Een mooi model wat mooi gefotograffeerd is en zeer mooi bewerkt
het leuke van een voor en na foto is dat je zelf ook kan proberen de foto te evenaren.
het enigste waar ik wat meer verduidelijking over zou willen zijn de ogen wat ik er ook mee doe, het is in de verste verte niet zoals hier vertoond is .
groetenMijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w
Comment
-
Goed bezig
Mooie plaat, mooie afwerking (ogen en oogschaduw iets minder). Heeft Marco hier ook aan gewerkt?
Je bent wel helemaal om als het om degrungen gaat heGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment