Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retouche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Retouche

Prachtige bewerking en dito foto

Voor diegenen die zo een bewerking hekelen : Als je een slechte foto hebt gemaakt zal geen enkele bewerking deze mooi maken. Dus de basis is steeds een goede foto en dat is hier zeker het geval...

Grtz. Peter
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Je hebt er ronduit een schitterende plaat van gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
        Niewe laag aanmaken --> Modus Zwak licht --> Vullen met 50% grijs --> Dan met ca 5% dekking schilderen.
        Of 2 curve lagen. Vind ik zelf lekkerder werken, maar dat is gewenning en persoonlijke smaak.

@monica. Dat is een techniek van soften en verscherpen (terughalen van de huidstructuur) Heel mooi als je het kunt. Ik ken echter maar 1 of 2 die er mee om kunnen gaan. Ik begin er niet meer aan
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
          Er zit inderdaad een dikke 4 uur werk in de plaat, op 400% elk licht plekje donkerder maken en elk donker plekje lichter maken...en het is een oppervlakte hoor met 21 Mp.
          Wow, mooi resultaat op de huid, maar daar zou ik volledig onnozel van draaien.
          Kan een degrunging layer/reverse highpass u niet wat helpen, wat dat is wat hij basically doet.

Comment

Knap gedaan!
            Heb het zelf ook 'n keer geprobeerd

Echt knap werk.

Comment

Knap gedaan en zeker de moeite.
              De kunst is geduld hebben en niet rap rap, want dan bak je er niet veel van.
              Ik vind dit knap gedaan. Het resultaat mag er dan ook zijn.
              Nikonspul

Comment

ik vind het zeer knap gedaan hoor, laat daar zeker geen twijfel over bestaan ...
                maar uren aan 1 plaatje shoppen dat is er voor mij wel teveel aan ...
                als amateur kan je dat bij gelegenheid wel eens doen ja maar een prof nee, die zie ik dat nog niet doen, zou fin. niet haalbaar zijn denk...
                behalve dan degene misschien die voor de "boekskes" fotograferen ja das wat anders ....

bereken het maar eens , een shootje waar je pakweg een 25 foto's of 50 foto's dient af te leveren ....hmmm word wel heel erg duur me dunkt....

maar nietemin is dit top gedaan hoor !
                http://www.jvs-photography.be/

Comment

Prachtig retouchewerk !
                  Ben wel benieuwd hoe je die glinstering in de irissen krijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                    Geef mij toch maar het retouchke Knap werk.
                    Voor mij ook , retouching mag en is hier duidelijk er niet over
                    www.sergioprodi.com
                    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Knappe PS bewerking, dat heb je goed uitgevoerd
                      Het enige wat ik mij eigenlijk afvraag is waarom je ook die moedervlekjes wegwerkt, want die zijn heel eigen aan het model en heeft ze waarschijnlijk binnen 20jaar nog.
                      Allez je hebt er een totaal ander persoon van gemaakt en fotografie liegt toch.
                      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Vakkundig uitgevoerd Ge,
                        De oogschaduw is minder vind ik, je hebt hem nu erin geairbrushed, wat je kunt proberen is om een curve-laag te maken en daar met een masker alleen de ogen van te pakken, de huid wordt dan donkerder door de curve maar er blijft diepte inzitten en ziet er niet plat uit.

Marco
                        Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Idd een mooi staaltje PS dat je neerzette..
                          Of de dame er mooier op geworden is laat ik in het midden..
                          -flickr-

Comment

Working...
                          X