Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retouche

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Retouche

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
    Goed bezig
    Mooie plaat, mooie afwerking (ogen en oogschaduw iets minder). Heeft Marco hier ook aan gewerkt?
    Je bent wel helemaal om als het om degrungen gaat he
    Hoi Jorgen...Nee dat was maar eenmalig met Marco tijdens een avondje shoppen. Moet het nu voortaan zelf doen.
    | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
    | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTDesign Bekijk bericht
      Hoi Jorgen...Nee dat was maar eenmalig met Marco tijdens een avondje shoppen. Moet het nu voortaan zelf doen.
      Alle hulde dan Je leert snel Nais Job
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Het 4 uur PS werkje heeft hier duidelijk een groter verbetering opgeleverd
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

4uur, word compleet zot denk ik, het geduld nie voor en de kennis ook nie echt

ma nais job indeed
          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
            4uur, word compleet zot denk ik, het geduld nie voor en de kennis ook nie echt

ma nais job indeed
            is niet iets bijzonders hoor. Ik zit regelmatig zolang op een plaat. En soms ook wel eens 3 dagen a 4 uur net zolang tot je tevreden bent. Maar bij een normale shoot probeer ik het te beperken tot 30-120minuten max.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Mooi werk weer Gé! Ja we hebben veel geleerd die avond!
              Ik ga ook nog maar eens wat posten haha.
              Het is sowieso leuk werk, dat ga ik dalijk ook weer doen!
              Nee, een dikke pluim weer voor de bewerking!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                is niet iets bijzonders hoor. Ik zit regelmatig zolang op een plaat. En soms ook wel eens 3 dagen a 4 uur net zolang tot je tevreden bent. Maar bij een normale shoot probeer ik het te beperken tot 30-120minuten max.
                Hee Jorgen, bedankt voor je antwoord via pb. Ben alleen niet veel wijzer geworden...
                | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

Comment

Hee Jorgen, bedankt voor je antwoord via pb. Ben alleen niet veel wijzer geworden...
                  nee maar als je ff nieuw topic opent in algemeen of op DH, dan weet je het zo denk ik. Genoeg cracks aanwezig.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Maar als je de afdruk op A1 formaat ziet...

Comment

Top en sportief om dit te laten zien
                      Sja...ik bedoel dit niet beledigend voor het model, want het is een mooie meid.
                      Maar wat jij ervan gemaakt hebt een topmodel.
                      Knap hoor...tis een hele mooie goede foto!
                      maar wat is eigenlijk decrungen? Een manier om te blurren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                        Knappe bewerkingen op het gezicht! Wat heb je allemaal precies gedaan voor acties?

Alleen jammer van de ogen, die vind ik origineel een stuk mooier.
                        ik volg helemaal. het bijkleuren is voor mij ook een beetje teveel. Iets minder was veel mooier geweest IMHO
                        voor de rest heel knap bijgewerkt

Jakke
                        Canon en glas
                        www.jakke16.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prisma Bekijk bericht
                          Leuke vergelijking... en toch vind ik die eerste net dat 'meer' hebben...
                          Ik ben echt geen fan van overduidelijke 'nep'
                          Klopt helemaal, dat je puistjes wegwerkt tot daartoe maar de rest is toch maar "unreal"
                          Dat bestaat zelfs niet...
                          Ok, ik weet ook dat elke foto in de boekskes gephotoshopt wordt maar toch.
                          Zéér mooie foto wel !

Strupie

Comment

Met zo een PS bewerking bewerking heb ik totaal geen ervaring, maar ik vind het resultaat heel mooi! Model zonder PS is ook heel mooi, maar na PS heeft deze foto toch net dat meer. Je zegt op 400% de donkere puntjes lichter maken en omgekeerd. Maar hoe doe je dit dan? Het juiste kleur puntje ernaast kopieren en over het foute puntje plakken? Of hoe wordt dit gedaan...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Assy Bekijk bericht
                              Met zo een PS bewerking bewerking heb ik totaal geen ervaring, maar ik vind het resultaat heel mooi! Model zonder PS is ook heel mooi, maar na PS heeft deze foto toch net dat meer. Je zegt op 400% de donkere puntjes lichter maken en omgekeerd. Maar hoe doe je dit dan? Het juiste kleur puntje ernaast kopieren en over het foute puntje plakken? Of hoe wordt dit gedaan...?
                              Niewe laag aanmaken --> Modus Zwak licht --> Vullen met 50% grijs --> Dan met ca 5% dekking schilderen.

Comment

Real of niet...ik vind de bewerking schitterend gedaan hoor. Chapeau
                                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

Working...
                                X