Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind m zeer leuk !
Hij heeft zo een speciale look 'n feel over zich.
Beetje mysterieus. Ik weet niet hoe ik het juist kan omschrijven, maar dat maakt m leuk.
Leuke foto, gewoon goed gedaan.
Mag ik graag zien.
Is ook humor en meteen actie.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
De compositie/onderwerp op zich is (imho) niet zo spectactulair, maar de nabewerking maakt het verschil! Hij heeft zo iets mystieks/schilderij-achtigs over zich.. Knap!
Ik zal wel opletten ...
Ik ben al blij dat je het opneemt met een lachende smiley , want ik heb zo de indruk dat er wel een serieus gebrek aan humor is op BD (toch als ik zo hier en daar de topics volg). Velen missen de kunst om te relativeren !
greetz
Cheeta
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak. flickr
Comment