valt dit te smaken??
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Flashy thing
Collapse
X
-
-
Re: Flashy thing
doh.. een van de beste die ik ooit van je gezien heb
Je laat niet vaak wat zien, maar als... dan is het ook meteen lekker
Geef mij ook zo'n dochter ... oh.. die heb ikGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk berichtheel mooi
heb je die achtergrond ook in PS gemaakt?
google was de providergewoon een canonneke
Comment
-
Een echte wauw plaatJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
heel mooi gedaan hoor.
(zit wel te wachten, tot de duim wegglipt).
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Valt heel goed te smaken, mooie passende achtergrondGroeten Dirk
Website : http://www.gakrid.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk berichtvalt dit te smaken??
L.
Comment
-
't Meisje is precies populair de laatste dagen ;-)
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze haar bril voor haar ogen heeft. Dat in combinatie met die (in mijn ogen lelijke) achtergrond maakt het een beetje te klinisch. Daarnaast is het een prachtige foto.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht't Meisje is precies populair de laatste dagen ;-)
Persoonlijk vind ik het jammer dat ze haar bril voor haar ogen heeft. .
En qua achtergrond dat is natuurlijk persoonlijke smaak hé, of je vind het leuk of juist very bad.
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk berichtachtergrond is gewoon very bad.. gewoon witte achtergrond was volgens mij veeeeel beter geweest.
smaken verschillen..
wat kleur erbij moet kunnen dat is mijn idee
Mvg
Ronnygewoon een canonneke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk berichtWaar draag jij dan je bril?
En qua achtergrond dat is natuurlijk persoonlijke smaak hé, of je vind het leuk of juist very bad.
Mvg
Ronny
EDIT: of als je bedoelt waarom ik dat jammer vind????? Dat meisje (zie heel wat andere topics op dit forum) heeft betoverend, maar dan echt betoverend mooie ogen. En hier zie je ze niet !!!!!
En dat laatste, dat weet ik ook dat dat persoonlijk smaak is. Maar hij vraagt bijna letterlijk naar onze persoonlijke smaar hierover, dus wat ik zeg heeft absoluut niet meer of minder waarde dan dat, echt niet.
Ik snap trouwens absoluut de opmerking dat een beetje kleur moet kunnen, en daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar net daarom zou ik die kleur en variatie bij het maken van de foto al incalculeren, en niet achteraf erachter plakken. Want nu zit je met het contrast tussen veel leven en emotie in hoe het model op foto staat, met een (in mijn ogen dan -> persoonlijke smaak ;-) ) dode, plastieke, opgeplakte achtergrond. Of m.a.w. het meisje en de achtergrond vormen zoals ik het zie absoluut geen geheel.
Comment
Comment