Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Mag ik je vragen wat je hier allemaal gebruikt hebt (licht, achtergrond etc)
De laatste is mijn favo wat een boefjes gezicht
Gekke vraag...zijn de kleurenversies niet sprankelender dan de zw-w?
Mag ik je vragen wat je hier allemaal gebruikt hebt (licht, achtergrond etc)
De laatste is mijn favo wat een boefjes gezicht
Gekke vraag...zijn de kleurenversies niet sprankelender dan de zw-w?
Hey, hier heb ik gebruik gemaakt van 5 flitsers ( 2 reflektoren voor de achtergrond, 2 stripsoftboxen links en rechts van mijn zoontje en dan nog 1 softbox linksvoor mijn zoontje ) High key opstelling.
De laatste vind ik ook best, hier staat hij echt op zoals hij is, zo altijd met die deugnietkijk op zijn gezichtje, tis dan ook een engeltje met een klein duivelsstaartje
Persoonlijk vind ik high key mooier in zwart-wit dan in kleur! groetjes
Het wordt steeds leuker op dit forumonderdeel, een steeds evenwichtiger aanbod van foto's. De vergrijzing komt er aan. Dat onderdeel mis ik nog een beetje.
Over de foto's valt niet meer te zeggen dan 'wauw', wat leuk gedaan. De bengel wordt op een compositorisch juiste wijze in beeld gebracht. De belichting is knap.
Het wordt steeds leuker op dit forumonderdeel, een steeds evenwichtiger aanbod van foto's. De vergrijzing komt er aan. Dat onderdeel mis ik nog een beetje.
Over de foto's valt niet meer te zeggen dan 'wauw', wat leuk gedaan. De bengel wordt op een compositorisch juiste wijze in beeld gebracht. De belichting is knap.
Comment