Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
my angel
Collapse
X
-
-
Re: my angel
Wat een mooie foto's van een heerlijk bengeltje
Mag ik je vragen wat je hier allemaal gebruikt hebt (licht, achtergrond etc)
De laatste is mijn favo wat een boefjes gezicht
Gekke vraag...zijn de kleurenversies niet sprankelender dan de zw-w?
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtWat een mooie foto's van een heerlijk bengeltje
Mag ik je vragen wat je hier allemaal gebruikt hebt (licht, achtergrond etc)
De laatste is mijn favo wat een boefjes gezicht
Gekke vraag...zijn de kleurenversies niet sprankelender dan de zw-w?
De laatste vind ik ook best, hier staat hij echt op zoals hij is, zo altijd met die deugnietkijk op zijn gezichtje, tis dan ook een engeltje met een klein duivelsstaartje
Persoonlijk vind ik high key mooier in zwart-wit dan in kleur! groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtLeuke picas, nice lichtgebruik
Comment
-
-
Het wordt steeds leuker op dit forumonderdeel, een steeds evenwichtiger aanbod van foto's. De vergrijzing komt er aan. Dat onderdeel mis ik nog een beetje.
Over de foto's valt niet meer te zeggen dan 'wauw', wat leuk gedaan. De bengel wordt op een compositorisch juiste wijze in beeld gebracht. De belichting is knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtHet wordt steeds leuker op dit forumonderdeel, een steeds evenwichtiger aanbod van foto's. De vergrijzing komt er aan. Dat onderdeel mis ik nog een beetje.
Over de foto's valt niet meer te zeggen dan 'wauw', wat leuk gedaan. De bengel wordt op een compositorisch juiste wijze in beeld gebracht. De belichting is knap.
Comment
Comment