Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wat doe je Elke Night? Das een goeie titel he?
Vinde de eerste de betere maar ik ben niet kapot van beide opnames.
De techniek zal hier wel goed teoegepast zijn maar daat weet ik niets over..
Miin lodderig oog ziet wat het ziet en tja..Persoonlijke smaak zeker..
Bij de eerste vind ik de rachterhand missen. En de lichtreklame op de achtergrond snijd haar hoofd..
De tweede is te krap gekadreerd vind ik al vind ik de look wel mooi.
Ja..Die kan er wel door voor mij.Maar toch gemengede gevoelens..Tis niet dat ik wow roep..
Verdiendstelijke poging.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Foto 1 de betere idd. Maar ik heb wat moeite met die rode lampen zo dwars door haar hoofd. Dat vierkant zit ook erg dichtbij wat veel aandacht opeist. Maar desalnietemin nice belicht
Bij de eerste foto vind ik het model mooi belicht, alleen de achtergrond iets minder (te donker). De tweede foto vind ik meer geslaagd. Enkel kleine details zijn op te merken, zoals de schaduw van de neus, adertjes in het rechteroog.
Comment