Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ogen zijn toch wel iéts te prominent bewerkt. Jammer.
Laatste toont bekende pose, maar die werkt vind ik persoonlijk meer half of volledig in profiel. Nu geeft het een wat banaal beeld... alsof het model beetje last heeft van winderigheid.
Numero 2 is wel een mooie. O.a. dankzij zomersproetjes.
Dit is verwarrend, in enen is er een foto bijgekomen, dus even de nummers bijwerken.
Henk zei het al.
Die eigen stijl in foto 2 is aansprekend.
De pose van het model in foto 3 is mij onduidelijk.
De Plaat is op zich wel goed, maar er is naar mij mening geen een reden waarom zijn buigen moet aanwezig op de plaat en tegelijkertijd recht in de cam kijkt.
Dus 3 is verwarrend en dat leid de aandacht van jouw bedoeling af denk ik.
Dan doorgaand op 1, deze is sterk, brutaal en toch ook teder.
En de ogen trekken je de foto is.
De beste zover.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Henk zei het al.
Die eigen stijl in foto 1 is aansprekend.
De pose van het model in foto 2 is mij onduidelijk.
De Plaat is op zich wel goed, maar er is naar mij mening geen een reden waarom zijn buigen moet aanwezig op de plaat en tegelijkertijd recht in de cam kijkt.
Dus 2 is verwarrend en dat leid de aandacht van jouw bedoeling af denk ik.
Je bedoelt foto 3 en haar buigen, veronderstel ik?
eerste en tweede foto vind ik zeer goed, de derde iets minder, maar ik vermoed dat je dit zelf waarschijnlijk ook al had gevoeld.
Foto 1 -> portret is goed, stijl die ge gebruikt om je foto te retoucheren is appart maar wert wel. Mijn persoonlijke mening is dat als je photoshopt, je moet doorshoppen. Ik zie bijvoorbeeld nog een aantal rimpels, doe die dan gewoon ook weg,.... Nu retoucheer je de ogen perfect en laat je wat rimpeltjes staan,..... Dat is inconsistent vind ik.
Foto 2 > voor mij de beste die erbijstaat. Werkt in zwart - wit,....Ik vind het contrast goed zitten en de scherpte zit waar hij moet zitten.
Foto 3 -> haal die eruit want de pose is niet goed en ik snap ze niet. Je haalt je hele reeks onderuit door deze foto.
Voor de rest een topprestatie.
Mvg Bart
Bart - www.bartdr.com for pictures
Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment
Je bedoelt foto 3 en haar buigen, veronderstel ik?
Ja, dat klopt, maar ik zag in eerste instantie er maar twee, nu drie, waarbij een de beste en sterkste is,
Dus ik heb mijn draadje aangepast hierop.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment